Інформатика.
Дистанційна освіта під час карантину
13.03.2020
- 24.04.2020
Асинхронний режим дистанційного навчання - це взаємодія
між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між
собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум,
соціальні мережі тощо;
ІV-Е, ІV-ЛЮ, ІІІ-МК курси(11 класи)
**************
Отримання навчальних матеріалів та спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в асинхронному режимі.
Практичне завдання, яке передбачає виконання практичних (контрольних) робіт, відбувається дистанційно в асинхронному режимі. Окремі практичні завдання можуть виконуватись у синхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни «Інформатика».
*******************
13.03.2020 Тема: Коротка історія
дизайну. Практична робота 24. Робота з даними.
Створення інфографіки.
Засвоїти
теоретичний матеріал на сторінці: http://inf11klas.blogspot.com/2020/03/blog-post_6.html
Практично
виконати завдання на сторінці: https://inf11klas.blogspot.com/2020/01/blog-post.html
Вислати скріншот
виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
*********************************
20.03.2020 Тема: Електронні та друковані портфоліо.
Створення інформаційної моделі у вигляді електронного портфоліо.
Засвоїти
теоретичний матеріал на сторінці: https://inf11klas.blogspot.com/2020/01/blog-post_1.html
Практично
виконати завдання на сторінці: https://inf11klas.blogspot.com/2014/09/blog-post.html
Вислати скріншот
виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
*********************************
04.04.2020 Тема: Дизайн та характеристики графічного
зображення. Засобів відтворення зображень. Яскравість,
контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності, колірна гама,
палітра, глибина кольору, насиченість кольору.
Засвоїти
теоретичний матеріал на сторінці: https://inf11klas.blogspot.com/2020/01/blog-post_22.html
Практично
виконати завдання на сторінці: https://inf11klas.blogspot.com/2020/03/blog-post_6.html
Вислати скріншот
виконаної практичної роботи на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
10.04.2020 Тема: Реалізація принципів графічного дизайну на практиці .
1)Засвоїти теоретичний матеріал на
сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=NH1TLyiJVHU
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
4)Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення
словникового запасу юного дизайнера. Проаналізуйте такі
термінологічні поняття та вкажіть суттєву різницю між ними.
Подумайте, які спільні властивості, спільні атрибути, спільні характеристики у
цих понять:
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
17.04.2020 Тема: Способи реалізації принципів творчого дизайну на практиці.
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=GhCwuGf9w10
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
4)Самостійна
пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу. Проаналізуйте
основні атрибути(властивості, характеристики, параметри), які може закласти
ваша свідомість в такі поняття:
Результатом самостійної
пошукової роботи є проблемно-мотиваційне
есе-дослідження в якому повідомлено про те, як
і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його можна оформити у вигляді
цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
24.04.2020 Тема: Пошук інваріантних
принципів в роботах графічного дизайнера.
1)Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці:
2) Переглянути відео-фрагменти з даної
теми:
https://www.youtube.com/watch?v=g_LFcTBfv0A
3)Практично виконати завдання на
сторінці:
Результати виконаної практичної роботи надіслати на
електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
4)Самостійна
пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу Проаналізуйте
основні атрибути(властивості, характеристики, параметри), які може закласти
ваша свідомість в такі поняття:
Результатом самостійної пошукової роботи є проблемно-мотиваційне есе-дослідження в якому повідомлено про те, як і що я дізнався в цій пошуковій роботі ( його
можна оформити у вигляді цікавої презентації до 20 слайдів, або текстового
документу)).
Результат виконаної пошукової
роботи заархівувати та вислати на електронну пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
**************************************
Додаткова інформація для самостійного опрацювання
Додаткова інформація для самостійного опрацювання
Тест.
Авторські права в Інтернеті(10 запитань)
************************************************
Спробуйте розв’язати кмітливі загадки-задачки!
1. Яке колесо не крутиться під час правого розвороту?
2. Це нежива істота, але в неї є 5 пальців.
3. Яке слово в словнику написано неправильно?
4. Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село?
5. Якою рукою краще розмішувати чай?
6. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я?
7. Хто ходить сидячи?
8. Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають.
9. Що намокає, поки сушить?
10. Що більше з неї береш, то більше стає … Що це?
11. Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися.
12. Йшов чоловік із дружиною, брат із сестрою і швагро із зятем. Скільки всіх?
13. Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю.
14. Що може подорожувати по світу, залишаючись в одному і тому ж кутку?
15. У якого слона немає хобота?
16. Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я?
17. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?
Відповіді
1. Запасне 2. Рукавичка 3. Неправильно 4. Одна 5. Найкраще ложечкою 6. Вогонь 7. Шахіст 8. Сніжинки 9. Рушник 10. Яма 11. Горизонт 12. Троє 13. Тінь 14. Поштова марка 15. У шахового 16. Будильник 17. Вік людини
ТЕСТ 22 | |
|
2. Що таке інформаційні процеси?
Сукупність апаратних та програмних засобів, які забезпечують автоматизацію, збирання, накопичення, систематизацію, зберігання, подання, передавання інформації;
Послідовна зміна стану та(або) уявлення про інформацію в результаті дій, які з нею можна виконати: вимірювання, зберігання, опрацювання, передавання,захист інформації тощо;
Сукупність засобів і методів керування пошуку інформації в глобальній мережі про стан об'єкта, явища або процесу;
всі попередні пункти хибні.
3. ЯКА СУМА ОЧОК НА УСІХ ГРАННЯХ ГРАЛЬНОГО КУБИКА?
21;
22;
20;
всі попередні пункти хибні.
4. Яка найбільша сума очок на трьох гранях грального кубика, які мають спільну вершину?
13;
14;
15;
всі попередні пункти не вірні.
5. Яка найменша сума очок на трьох гранях грального кубика, які мають спільну вершину?
8;
7;
6;
всі попередні пункти не вірні.
6. Два гравці виклали усі кісточки доміно за правилами гри. На одному кінці "ланцюжка" перший гравець поклав останню кісточку з порожньою клітинкою. Скільки очок на другому кінці "ланцюжка"?
3;
1;
порожня клітинка;
всі попередні пункти не вірні.
7. Уявіть собі, що ви закінчили грати в доміно, що можна сказати про кількість очків на кінцевих кісточках доміно?
однакова кількість очок;
не однакова кількість;
сума очок на обох кінцях непарна;
всі попередні пункти не вірні.
8. На дошці записано 2 одиниці і 2 двійки. За хід дозволяється стерти дві будь-які цифри, а, якщо вони однакові, написати двійку, а якщо різні – одиницю. Якщо остання цифра, що залишилася на дошці одиниця, виграв перший гравець, якщо двійка — то другий. Чому у цій грі завжди перемагає гравець, який не розпочинає гру?
Непарність кількості одиниць на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Парність кількості одиниць на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Непарність кількості двійок на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Парність кількості двійок на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
9. Двоє по черзі розламують шоколадку 6x8. За один хід дозволяється зробити прямолінійний розлом будь-якої частини вздовж заглиблення. Програє той, хто не зможе зробити хід. Хто забезпечить собі перемогу?
ніхто з гравців не переможе;
гравець, що робить парні ходи;
починаючий гравець;
всі попередні пункти хибні.
10. Маємо три купи каменів: в першій – 10, в другій – 15, в третій – 20. Грають двоє. За хід дозволяється розділити будь-яку купу на дві менші; програє той, хто не зможе зробити хід. Хто програє у цій грі?
всі наступні пункти не вірні;
гравець, який робить парні ходи, програє;
гравець, який розпочинає гру, виграє;
гравець, який розпочинає гру, програє.
11. Двоє по черзі кладуть п'ятаки на круглий стіл, причому так, щоб вони не накладались один на одного. Програє той, хто не може зробити хід. Хто перемагає при найкращій грі?
гравець, який розпочинає гру;
гравець, який не розпочинає гру;
ніхто не переможе;
всі попередні пункти хибні.
12. Ромашка має а) 12 пелюсток; б) 11 пелюсток. За хід дозволяється відірвати або одну пелюстку, або дві, що ростуть поруч. Програє той, хто не може зробити ходу. Хто перемагає при найкращій грі?
тільки в першому пункті виграє починаючий;
В обох пунктах виграє перший гравець;
В обох пунктах виграє другий гравець;
тільки в другому пункті виграє починаючий.
Відео-уроки з Інформатики 11 клас
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Немає коментарів:
Дописати коментар