середа, 29 січня 2020 р.

Формування візуальної мови презентацій

Практичні роботи з теми «Основи графічного дизайну»



Практична робота  
«Формування візуальної мови презентацій»

Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.

СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ  
«Основні принципи візуальної мови»

Слайд 1(застосувати до слайдів доцільний стиль тла). Заголовок(розмір: 47 пт): Основні принципи візуальної мови (анімований). Підзаголовок(розмір: 35 пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: фото про демонстрацію мультимедійної презентації. Кнопки переходу. На лівому полі слайду. Гіперпосилання на слайди 10, 12, 14. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд 2. Заголовок: Що означає термін «Візуально-стилістична форма презентації»? Текст(розмір: 24 пт): Візуально-стилістична форма презентації – це художньо опрацьовані демонстраційні формати відображення усіх графічних матеріалів для будь-якого публічного виступу – від доповіді керівникові до рекламної акції або лекції перед слухацькою аудиторією. Ілюстрації:  фото дизайнерських супер-рішень мультимедійної презентації (без анімації). Кнопки переходу. На правому полі слайду. Гіперпосилання на слайди 6, 9, 11. Анімація для переходу на третій слайд. 
Слайд 3. Заголовок: Що  означає термін «Візуально-образна мова мультимедійної презентації»? Текст: Візуально-образна мова презентації - це динамічні  та статичні особливості  візуально-образного змісту та їх художніх властивостей в мультимедійних презентаціях, а також це  засіб для відображення основного контенту під час інтерактивних комунікацій та акцій. Ілюстрації:  скріншоти слайдів просунутих мультимедійних презентацій з рекламних роликів. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок: Які три елементи виділяють в процесі розробки дизайну презентації? Текст: Процес дизайнерського розробки презентації має три елементи: 1) суб'єкти-доповідачі  презентації(або дизайнери-дослідники); 2) об'єкти дослідження (можливості графічного матеріалу);  3) ідеальна модель, що визначає відносини суб'єктів і досліджуваних об'єктів. Ілюстрації:  дизайн буклету для ліцею. Анімація для переходу на 5 слайд.
Слайд 5. Заголовок: Що означає термін «Інтерактивна презентація»? Текст: Презентація завжди передбачає живе спілкування в режимі діалогу. Такі презентації називають інтерактивними.  Ілюстрації:  зразки модульних сіток для дизайну презентацій. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок:   Що означає термін «Істотні риси мультимедійної презентації»?  Текст: Проведення презентації як акції може супроводжуватися показом мультимедійної презентації для більшої наочності та демонстрації об’єктів і подій, які не можуть бути в певний час безпосередньо представлені аудиторії. Презентація завжди передбачає живе спілкування в режимі діалогу. На відміну від інших видів реклами, презентація передбачає початкову зацікавленість аудиторії в отриманні інформації та добровільне відвідування місця проведення її. Ілюстрації:  динамічні графічні об'єкти. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок: Що означає термін «Перший етап роботи над презентацією»?  Текст: Це будування початкової версії презентації. Під час цього процесу відбувається накопичення знань про об'єкт-оригінал. Пізнавальні можливості графічної моделі слайдів зумовлюються тим, що зображення відображає (відтворює, імітує) якісь істотні риси об'єкта-оригіналу. Фатальною може бути орієнтація на суто мистецьке спрямування оформлення без урахування виробничо-матеріальних аспектів. Але й надмірна «приземленість» дизайну презентації не підвищить попиту на неї. Ілюстрації:  начиння для заголовкого комплексу презентацій. Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Приклад дизайну презентації. Текст:  Презентація як комп’ютерний документ являє собою послідовність слайдів, тобто електронних сторінок. Демонстрація такого документу може відбуватися на екрані монітору комп’ютера чи на великому екрані за допомогою спеціальних пристроїв – мультимедійного проектора, плазменного екрана, мультимедійного плато, телевізора тощо. Глядачі бачать чергування зображень, на кожному з яких можуть бути текст, фотографії, малюнки, діаграми, графіки, відеофрагменти, і все це може супроводжуватися звуковим оформленням – музикою чи голосовим коментарем диктора. Частіше демонстрація презентації супроводжує доповідь окремої людини.  Ілюстрації: скріншоти презентацій для дітей. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Як може дизайн презентації передавати духовну, пізнавальну, емоційну інформацію? Текст: Через призначення та розпізнавання відповідних знаків-сигналів, образів, колористики кнопок, тла, якщо  глядач вміє сприймати ці сигнали(тобто впізнавати інформацію) і обробляти її. Ілюстрації: скріншоти слайдів презентації   сучасного друкованого видання. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд 10. Заголовок(з анімацією):  Декілька «спеціалізованих» моделей презентації?   Текст: Так, для мультимедійної презентації можна вибудувати такі дизайнерські моделі деталізації: а) палітри кольору, ритму тону та фактури заголовків; б) симетрії композиції графічного матеріалу; в) геометричність кнопок переходу; г) ілюстрування інфографіки, д) шрифтову модель підпису графічних об’єктів. Ілюстрації:  скріншоти  різних палітр для слайдів презентації. Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Другий етап роботи над дизайном презентації? Текст: На 2-ому етапі композиційно-графічна палітра презентації виступає як самостійний об'єкт дослідження, однією з форм якого є проведення «моделювання» експериментів з динамічними об’єктами презентації для підсилення наочності доповіді та акцентування на особливо важливих моментах її змісту, під час яких свідомо змінюються умови функціонування графічного об’єкта й систематизуються дані про її «поводження». Остаточним підсумком цього етапу маємо безліч (сукупність) знань про динамічну модель презентації. Ілюстрації: деякі варіанти експериментів з динамікою шрифтів для заголовка. Анімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з анімацією): Що означає термін «зона можливостей моделі презентації»? Текст: Для прикладу. Якщо провести ряд експериментів над шрифтовою моделлю для кнопок, а саме: 1) змінити звичну для цього видання рубану гарнітуру для основного тексту на шрифт із за січками; 2) змінити гарнітуру в 3D в заголовках слайдів та зробити їх кольоровими під градієнт; 3) використати більшу кількість шрифтів. Якщо, порівнювати шрифтову модель з першою версією, на базі отриманих знань можемо дійти висновку про її достовірність та доцільність, систематизувати дані щодо «поводження» моделі, коли змінити умови функціонування. Це і є зона можливостей моделі. Ілюстрації: Зразки фото-альбомів з різним дизайном. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією): Третій етап роботи над дизайнерською моделлю презентації. Текст: На 3-ому етапі відбувається перенесення знань із композиційно-графічної моделі на остаточний оригінал мультимедійної презентації, тобто на слайди як спосіб динамічної демонстрації. Одночасно відбувається перехід з мови моделі на мову оригіналу. Процес перенесення знань виконується за певними правилами або сценарієм. Знання про модель повинні бути скориговані з урахуванням тих властивостей об'єкта-оригіналу, які не знайшли відображення чи були змінені при створенні моделі. Ілюстрації:  анімовані об'єкти галереї. Кнопки переходу на слайди 3, 6, 9.
Слайд 14. Заголовок(з анімацією): Четвертий етап роботи над дизайнерською моделлю презентації. Текст: Це практична перевірка одержуваних слайдів за допомогою композиційно графічних моделей та їх використання для побудови узагальнюючої доповіді  про увесь об'єкт, перевірка його перетворення або повне керування ним. Моделювання презентації  – це циклічний процес. Це означає, що за першим циклом може втілюватися другий, третій і т. д. При цьому знання про об’єкт розширюються та уточняються, а вихідна графічна модель презентації поступово удосконалюється. Недоліки, виявлені після першого циклу моделювання, викликані малим знанням про об'єкт чи помилками в будові моделі, - їх можна виправити в наступних циклах. Помилки моделювання можуть спричинятися варіаціями оформлення композиції в різних версіях однієї  й тої самої презентації. Ілюстрації: схема дизайнерської взаємодії в Інтернет-середовищі. Анімація для переходу на 15 слайд. Кнопки переходу на слайди 2, 4, 7.
Слайд 15. Заголовок(з анімацією): Що означає термін «цінності презентації»?  Текст: На мою думку, вибудовуючи модель, треба мати на увазі особливості використання цінностей в композиційно-графічного моделюванні презентації, а саме: 1) істотність відображення рис об'єкта-оригіналу в моделі; 2) достатню міру подібності оригіналу й моделі; 3) використання модельних експериментів; 4) систематизацію даних про поводження моделі; 5) перенесення знань із моделі на оригінал; 6) скоригованість моделі; 7) узагальнювальні теорії об'єкта; 8) допустиму керованість моделлю. . Ілюстрації:  сайти дизайнерів.

Немає коментарів:

Дописати коментар