Самостійна аналітична робота графічного дизайнера.
Завдання 1. Переглянути уважно сторінки інформаційних завдань для дітей, що прийшли на виставку "Ввічливі слова" та виокремити дизайнерські вподобання та знахідки дизайнера. Які дизайнерські рішення запропонували для цієї сторінки?
Завдання 1. Переглянути уважно сторінки інформаційних завдань для дітей, що прийшли на виставку "Ввічливі слова" та виокремити дизайнерські вподобання та знахідки дизайнера. Які дизайнерські рішення запропонували для цієї сторінки?
Популярність месенджерів як платформа для онлайн-реклами
Сучасні мас-медіа йдуть слідом за аудиторією: на мобільних версіях
сайтів з’являються кнопки «поділитися в WhatsApp», окремі видання запускають свої
публічні чати в Viber або ботів в Telegram. Здається, що це лише перші несміливі кроки, але, як це вже було
спочатку з інтернет-сайтами, а потім з соцмережами – аудиторія вже там, і для більшості
питання з месенджерами стоїть не в сенсі «йти туди чи ні», а «як правильно розподілити
зусилля для досягнення максимального ефекту». Все більше людей у всьому світі хочуть
не викладати публічні пости на загальний огляд, а ділитися інформацією з різними
групами своїх друзів, знайомих, колег і однодумців. Завдяки пуш-повідомленням, взаємодія
з цими додатками часто відбувається навіть більш інтенсивно, ніж із соціальними
мережами.
Ємність українського ринку реклами у цілому та інтернет-реклами
зокрема є незначною порівняно з американськими та європейськими обсягами. Однак
уже сьогодні в Україні застосовуються інтерактивні технології, а розширення і поглиблення переліку послуг
рекламних агентств із використанням digital технологій та подальше зростання кількості
домогосподарств, які мають доступ до інтернет-мережі, дасть змогу українському ринку реклами істотно
збільшити ефективність контактів з цільовою аудиторією та зменшити їх собівартість.
Експерти ВРК виділяють такі тенденції розвитку ринку рекламної
індустрії в Україні:
– швидке зростання частки відеоформатів;
– зниження ефективності банерів і rich media;
– тенденція до інтеграції рекламних кампаній з мобільними каналами
завдяки купівлі мобільними операторами ліцензій на 3G;
– популярність Adblocking;
– native advertising як інструмент монетизації контенту;
– активний розвиток Programmatic.
З кожним роком взаємозв’язок технологій і медіа посилюється, а
поведінка і звички аудиторії змінюються часом до прямо протилежних. На сьогодні
пропаганда цінностей суспільства споживання відбувається за допомогою таких інструментів:
– мережі Facebook, Вконтакте, LinkedIn, Google+ і ін.
– блогосфера- Twitter, Живий Журнал;
– фотохостинги Pinterest і Instagram;
– тематичні соціальні медіа, блоги і форуми;
– загальнотематичні форуми.
До основних трендів мас-медіа в аспекті пропаганди цінностей суспільства
споживання слід
віднести такі:
1) бажання приватності серед
користувачів;
2) перехід аудиторії в месенджери;
3) онлайн-відеотрансляції як новий масовий формат;
4) пошук верифікованого контенту;
5) розвиток сервісів перевірки фактів (фактчекінг).
Наприклад, на сьогоднішній день російськомовний сегмент
інтернет-мережі Pinterest тільки починає формуватися: тут трохи більше 1 млн активних
російськомовних користувачів, але це вже свідчить про те, що сегмент буде наростати.
У Pinterest, на відміну від іншого сервісу Instagram, вдало сплелися функції закладного,
рекомендаційного сервісу, дошки оголошень, листа бажань, плюс все це щедро «приправлено»
соціальною складовою. Pinterest дає трафіку на зовнішні сайти більше, ніж
Twitter і YouTube разом узяті. Справді, у нього величезний потенціал трафогенерування.
За останні роки зросла популярність месенджерів.
Першість у світі належить сервісу QQ китайського
інтернет-гіганта Tecent. Ним користується 843 млн. людей щомісяця.
Друге місце займає WhatsApp, що його Facebook придбав за 18 млрд.
доларів у 2014 р. – понад 800 млн. осіб у всьому світі.
Третє місце посідає власна
розробка компанії – Messenger з 700 млн. користувачів.
Далі йде сервіс для відправки коротких
повідомлень WeChat, який також належить Tecent, а потім – Viber,
Line і Snapchat.
Так, Facebook дозволить компаніям розміщувати рекламу
в Messenger. Про це стало відомо на конференції для розробників F8.
Рекламодавцям будуть
доступні два формати – Sponsored Messages і Click To
Message. Зі Sponsored Messages з’явиться можливість відправляти повідомлення тим людям, які
раніше ініціювали взаємодію через чат. Цей формат перебуває на стадії тестування. Доступ
до нього отримала невелика кількість рекламодавців.
За допомогою оголошень
формату Click To Message у новинній стрічці можна почати
спілкування з чат-ботом компанії.
Процес розвитку інновацій у сфері бізнес-моделей оплати за
рекламу триває. Зараз Facebook пропонує обидві моделі – CPM і CPV, формат роликів на YouTube
– TrueView – припускає CPCV, а інші провайдери, такі як Teads, – всі три варіанти
оплати.
7 лютого 2016 р. відбулася головна спортивна подія року в США
– Super Bowl, яка також вважається важливим заходом для галузі реклами.
Телевізійні ролики компаній, що транслюються під час гри, стимулюють пошук
інформації про бренди в інтернеті. Так, за даними Google, ТВ-реклама залучила
понад 7,5 млн. тематичних пошуків під час гри – це на 40 % більше, ніж у 2014
році. При цьому 82 % пошукових сесій відбувалося з мобільних пристроїв – це на
12 % більше порівняно з минулим роком, коли 11 % пошуків здійснювались з
десктопів / ноутбуків і 7 % – з планшетів. Найбільш популярною під час Super
Bowl в пошуковій системі стала компанія Audi з відеороликом Commander.
Цей важливий тренд ілюструє брендам необхідність розробки
мобільної стратегії та оптимізації своїх ресурсів під цю категорію користувачів, оскільки
присутності їх на «великих» екранах вже недостатньо. Так, у Facebook з’явилася «карусельна
реклама», набрали популярності короткі 5-секундні ролики, а Millennial Media представили 4 нових
формати Video Plus™ для смартфонів і планшетів – Lightbox, Background, Vertical and Swipe.
Інноваційний розвиток рекламної діяльності спряв появі RTB
(Real-time Bidding) – технології аукціонного продажу і купівлі рекламних показів. Ця модель
сфокусована на показах реклами безпосередньо цільовим користувачам, а не на закупівлі
рекламних площ на конкретних сайтах.
RTB-система автоматично проводить аукціон, в результаті якого
виграє рекламодавець, чия ставка вище, і цільовим користувачам демонструється релевантна
реклама.
На сьогодні на українському ринку працюють понад 10
DSP-платформ (Demand Side Platform – складник екосистеми RTB, що дозволяє агентствам і
рекламодавцям здійснювати закупівлю онлайн-реклами на різних рекламних біржах). Серед них
представлені і зарубіжні платформи – RTB media, RTB House, RTB2B, Programmatic Media, AdTarget, Google
DoubleClick, Yandex, Mail.ru, і українські – Rontar і C8.
Технологія RTB дає брендам можливість максимально ефективно
спрямовувати свої повідомлення до цільової аудиторії. На ринку вже доступні продукти з
широким функціоналом таргетингу: за статтю, віком і локалізацією. При цьому вартість цільової
аудиторії обходиться рекламодавцеві набагато дешевше, ніж розміщення на окремих
майданчиках. Для сегмента E-сommerce одним з найбільш ефективних інструментів є ре-маркетинг, який
уможливлює значне збільшення відсотка конвертації відвідувачів і покупців. Також є
налаштування «поведінкового» таргетингу: користувачі, які регулярно відвідують сайти певної тематики,
можуть бачити банер рекламодавця на всіх сайтах мережі SSP.
Одним з ключових завдань гравців ринку RTB є формування
культури співпраці, коли клієнт (рекламодавець) буде отримувати максимальний контроль над
використанням своїх рекламних бюджетів. При цьому контролювати можна не тільки витрати, а і
точність таргетингових налаштувань кампанії. Для цього вже зараз використовується
верифікація результатів проведених рекламних кампаній авторитетними незалежними дослідницькими
компаніями, такими як TNS, Gemius, InMind. До того ж, на українському ринку представлені
локальні DSP-платформи, наприклад, Rontar, які готові надавати розгорнуту звітність і
виробляти максимально точні налаштування РК під вимоги рекламодавця.
Рівень проникнення цієї цифрової технології в країнах Західної
Європи складає від 10 до 30 %. Незважаючи на певні труднощі в оцінюванні українського ринку
реклами в RTB, аналітики прогнозують, що вже за підсумками 2015 року частка RTB в
Україні буде складати понад 10 % ринку медійної реклами.
Стрімкий розвиток цифрових технологій сприяв пошуку нових форм
реклами в інтернет-середовищі, які б максимально використовували можливості цього
медіа та задовольняли потреби рекламодавця, а саме: забезпечували максимальне
охоплення та ефективний контакт з цільовою аудиторією. Шукаючи нові канали монетизації,
західні медіапідприємці сходяться на думці, що треба змінити саму культуру створення
та споживання реклами. Один з напрямків таких змін – native advertising, тобто нативна (рідна) рек лама. Цією моделлю вже послуговуються
видання на кшталт The New York Times, The Guardian, BuzzFeed. Під час дослідження було
встановлено кілька особливостей цього формату реклами, на якому акцентують
увагу науковці та представники рекламної
індустрії:
1. Нативна реклама – це форма платного медіа, яка за своєю
формою, функціями та соціальним досвідом користувача збігається з платформою, на якій
розміщується.
2. Поняття нативної реклами застосовують до будь-якого
контенту, створеного у співпраці бренда з медіаплатформою.
3. Формат реклами, розроблений спеціально для одного
медіаканалу з урахуванням технічних характеристик та контенту.
4. Нативна реклама використовує можливості платформи у
релевантний для користувача спосіб.
Нині існує кілька документів, які містять правила використання
нативних форматів – «IAB Native Advertising Playbook» та інструкція Федеральної
торгової комісії США.
В Україні, нажаль, подібних документів немає.
Висновки.
Світовий рекламний ринок, тенденції якого безпосередньо впливають
і на Україну, виявляє консолідацію реклами у традиційних та інтерактивних
медіа. Крім простого перерозподілу бюджетів, відбувається вироблення нових маркетингових
стратегій управління рекламною діяльністю. Інновації Mobile створюють можливості для точного таргетингу,
все більше компаній використовують відео для створення реклами нового покоління,
яка виходить далеко за межі класичних банерів. Частково це буде залежати від
розвитку послуг 5G, що дає змогу швидше і простіше демонструвати відеоролики на мобільних пристроях. Телевізійні
програми знайдуть більш оптимальні способи для інтеграції з мульти-екранними
технологіями, надсилаючи адресну рекламу на смартфони та планшети з одночасним переглядом
рекламних TV-роликів. Це уможливить економію ресурсів рекламодавців .
У галузі інтернет-просування для українського ринку рекламних
послуг найбільш актуальними нині є онлайн-відеореклама, мобільна реклама, native advertising
та використання RTB-технологій.
Атрибути сучасних технологій модернізують комунікаційно-контентне
забезпечення рекламної діяльності брендів і вимагають адаптації до глобальної/персоніфікованої
аудиторії.
Немає коментарів:
Дописати коментар