середа, 4 лютого 2015 р.

Робоча книга у Microsoft Excel

Робоча книга 

Файл у Microsoft Excel називається робочою книгою. Робоча книга складається з робочих аркушів, імена яких ( Лист1Лист2, … ) виведені на ярликах у нижній частині вікна робочої книги (мал. 1). Натискаючи по ярликах, можна переходити від аркушу до аркушу усередині робочої книги.

 
 Мал. 1
Робочий аркуш являє собою таблицю, що складається з 256 стовпців і 65536 рядків. Стовпці позначаються латинськими літерами, а рядки – цифрами. Кожне вічко таблиці має адресу, що складається з імені рядку (цифри)  й імені стовпця (латинські літери). Наприклад, якщо вічко знаходиться в стовпці F і рядку 7 , то воно має адресу F7 

Виділення елементів таблиці 
Одне з вічок таблиці завжди є активнимактивне вічко виділяється рамкоюЩоб зробити вічко активним, потрібно клавішами керування курсором підвести рамку до цього вічка або натиснути на ньому мишею.
Для виділення декількох суміжних вічок необхідно установити покажчик миші на одному з вічок, натиснути ліву кнопку миші і, не відпускаючи її, розтягнути виділення на всю ділянку. Для виділення декількох несуміжних груп вічок слід виділити одну групу, натиснути клавішу Ctrl і, не відпускаючи її, виділити інші вічка
Щоб виділити цілий стовпець або рядок таблиці, необхідно натиснути мишею на його імені. Для виділення декількох стовпців або рядків слід натиснути на імені першого стовпця або рядку і розтягнути виділення на всю ділянку.
Для виділення декількох аркушів необхідно натиснути Ctrl і, не відпускаючи її, натискати на ярликах аркушів.
Заповнення вічок 
Для уведення даних у вічко необхідно зробити його активним і увести дані з клавіатури. Дані з'являться у вічку та у рядку редагування (мал. 2). Для завершення уведення слід натиснути Enter або одну з клавіш керування курсором. Процес уведення даних закінчиться й активним буде сусіднє вічко.
 
Мал. 2 
Щоб відредагувати дані у вічку, необхідно:
1   зробити вічко активним і натиснути клавішу F2 , або двічі натиснути у вічку мишею;
2.    у вічку з'явиться текстовий курсор, який можна пересунути клавішами  керування курсором у потрібне місце і відредагувати дані;
3.    вийти з режиму редагування клавішею Enter. 
Увага! Перед виконання будь-якої команди Microsoft Excel слід завершити роботу з вічком, тобто вийти з режиму уведення або редагування.

Немає коментарів:

Дописати коментар