середа, 4 лютого 2015 р.

Назви учнівських дослідницьких проектів з ІТ

  1. Які комп'ютерні злочини варті уваги?
  2. Яка характеристика комп'ютерних злочинців?
  3. Як уникнути Інтернет-шахрайство?
  4. Які соціальні наслідки інформатизації суспільства?
  5. Як виникло інформаційне суспільство?
  6. Які ознаки  інформаційне суспільство не змініюється?  
  7. Звідки виникла цифрова  нерівність?
  8. Які соціальні наслідки інформатизації в Україні?
  9. Як виникла писемність у суспільстві людей?
  10. Чому може навчити історія писемності?
  11. Як історично розвивалася система передавання інформації у суспільстві людей?
  12. Як історично розвивалися  система кодування інформації?
  13. Як історично розвивалися  прилади та машини для обчислень?
  14. Як може учень створити машину  часу?
  15. Перші машини для обчислень та їх винахідники.
  16. Блез Паскаль і його паскаліна
  17. Машина Вільгельма Шиккарда.
  18. Рукопис Леонардо да Вінчі.
  19. Перший крок до ЕОМ. Чарльз Беббідж.
  20. Роботи К. Цузе.
  21. Машина Джона Атанасова.
  22. Машина Колоссус.
  23. Машина Марк 1.
  24. Машина ЕНІАК.
  25. Манчестерський Бебі.
  26. Перший справжній комп'ютер.
  27. Перша вітчизняна ЕОМ.

Немає коментарів:

Дописати коментар