середа, 4 лютого 2015 р.

Призначення, запуск, будова вікна СУБД Access

 Призначення, запуск, будова вікна СУБД Access


СУБД  Ms Access – система керування реляційними базами даних. Реляційна
 база даних це база даних в якій всі дані подаються у вигляді таблиці.

Кожний запис (рядок) у такій таблиці містить інформацію, що стосується конкретного об’єкта.

У стовпцях (полях) таблиці зосередженні різні характеристики об’єктів – атрибути, а рядки призначенні для опису значень усіх атрибутів окремого об’єкта.

Задачі, що вирішуються Ms Access.

Ø Водити, змінювати, добавляти або видаляти дані;
Ø Знаходити потрібні дані по заданих умовах;
Ø Створювати форма та звіти;
Ø Автоматизувати виконання стандартних задач;
Ø Вставляти діаграми і малюнки у форми та звіти; 

Запуск Ms Access.

Запустити Access можна декількома способами:

1.  Подвійний клік на піктограмі із зображенням ключа на панелі Ms Office або на Робочому столі.
2.  Виконати команду Пуск/Программы/Ms Access.
3.  Виконати команду Пуск/Создать документ Ms Office.

Після запуску програми на екрані з’явиться вікно Access, що має таку будову

головне вікно програми
                                                         Рис. 1 Вікно Ms Access. 
Створення бази даних.
База даних Ms Access являє собою сукупність засобів для введення, збереження, перегляду, вибірки і керування інформацією.
 Такими засобами є таблиці, форми, запити і звіти.
У Ms Access є два способи створення бази даних:
1.   Створення бази даних за допомогою Мастера.
2.   Створення порожньої бази даних.
вікно створення бази данихПерший спосіб дає змогу створити за допомогою Мастера базу даних визначеного типу з усіма необхідними таблицями, формами і звітами.
Ms Access містить великий набір підготовлених баз даних, але таким способом користуються досить рідко.
Другий спосіб – це створення порожньої бази даних із наступним додаванням у неї таблиць, форм, запитів і звітів.
Розглянемо другий спосіб створення бази даних.


Створення порожньої бази даних.
Для створення нової бази даних потрібно виконати такі дії
1.   Вибрати команду Файл/Создать базу данных.
1.   Вибрати команду Файл/Создать базу данных.
2.    У вікні діалогу (рис. 2) вибрати Новая база данных…Після чого з’явиться вікно діалогу Файл новой базы данных де потрібно зберегти створювану базу даних.

В полі Имя файла ввести назву бази даних і натиснути кнопку Создать.   

Немає коментарів:

Дописати коментар