Дизайн сайту
– обличчя вашого представництва в Інтернеті
Дизайн
сайту – це
перше, на що звертає увагу відвідувач. Від того, чи сподобається йому у вас в
«гостях» залежить, чи залишиться користувач на сайті, або ж шукатиме далі
потрібний йому товар. Радимо замовляти унікальний дизайн, який, стане чудово
доповнювати ваш фірмовий стиль. Як правило, унікальний дизайн коштує значно
дорожче, за стандартні макети. Однак студія веб-дизайну «Kraser» підходить
до клієнтів індивідуально, ви зможете замовити дизайн сайту вашої
мрії, які, як відомо, є унікальними. Тому незалежно від розміру вашого
замовлення, наші дизайнери розроблять для вас унікальний дизайн.
Створіть
та розробіть власний бренд! Приміром, всі впізнають Інтернет-програму,
логотипом якої є зелена квіточка. McDonald’s ми теж вбачаємо за сотні
метрів. А літери D&G або квітка лотоса adidas? Ми впізнаємо
ці бренди. Вони визнані світом! Так, чому ж не досягти такого ж рівня?
Дотримуйтеся фірмового стилю у всьому, а особливо в офіційному представництві
в Інтернеті.
Під час
узгодження дизайну сайту та макетів, не забувайте, що сайт відвідують, аби
отримати інформацію. Тому важливо дотримуватися міри в оформленні. Сприйняття
інформації повинно бути комфортним та зручним. Пам’ятайте про помірність,
скромність та акуратність.
Подумайте,
чи придбали би ви товар на такому сайті? Пожалійте своїх майбутніх
відвідувачів. Більше довіряйте веб-дизайнерам. Кваліфіковані спеціалісти
web-студії з радістю залучать весь свій досвід та талант.
Обережними
також слід бути при оформленні текстової інформації. Занадто вітіюваті шрифти
слід використовувати в окремих випадках, як то кажуть, «дозовано». Колір
текстової інформації та тону, на якому вона розташована, не повинні бути
одного відтінку кольорової гамми. Важливо, аби тексти комфортно читались. Не
радимо публікувати текст блакитного кольору на білому фоні. Також не радимо
використовувати фонові зображення в зонах, де розташовано текст.
Анна СОКОЛОВА, журналіст студії
веб-дизайну «Kraser»
|
Редизайн
сайту
Власний
веб-сайт є потужним інструментом процвітаючої компанії. Це не лише офіційне
представництво у всесвітній мережі, але й ваш вірний помічник, який
допомагатиме вам, підвищить прибутки та забезпечить ефективну рекламу. Ще
однією перевагою наявності сайту є те, що ви про себе заявляєте не локально,
а на всесвітньому рівні. Сім днів на тиждень, дванадцять місяців на рік! Ви
регулярно виплачуєте заробітну плату робітникам, сплачуєте орендну плату та
комунальні послуги, оплачуєте рекламну площу в засобах масової інформації.
Так само і веб-ресурс вимагає вкладання коштів у створення, розкрутку,
просування та редизайн сайту. Про останній пункт ми і поговоримо.
Інтернет
розвивається із шаленим темпом, якісного на швидкого оновлення вимагає й ваш
ресурс. Так само розвивається ваша фірма, змінюється і її діяльність.
Застарілий дизайн виглядає на кшталт старого крісла – і викинути шкода, і в
нову оселю не поставиш. Перед придбанням нової речі, ви досліджуєте ринок,
читаєте відгуки споживачів. Це стосується і дизайну вашого сайту.
Для того
аби зміни дизайну стали найбільш продуктивними, слід дослідити відвідувачів,
постійних клієнтів та їх вподобання, вплив кольору на людську психологію та
багато інших факторів. Також слід вміти реально підійти до оцінки оформлення,
адже ви, як «батько» свого сайту, можете не об’єктивно підходити до цього
питання. Ви любите свій сайт та не завжди можете подивитися на нього відсторонено,
тому зверніться до професійних веб-дизайнерів, ви тільки виграєте від цього.
До
редизайну сайту також слід додати додаткові можливості, що збільшать
функціональність сайту. Додати необхідні розділи, змінити їх розташування.
Краще підходити до питання комплексно. Вийде і гарніше і дешевше. Адже за
більший обсяг роботи компанії можуть дати знижку.
Якщо ви із
Інтернетом, умовно кажучи, не на «ти», тоді ви можете просто не уявляти
важливість редизайну. Перемагає перший, кмітливий та неординарний. Тому перед
замовленням редизайну сайту, слід переглянути портфоліо студій веб-дизайну,
що пропонують вам свої послуги. Важливо враховувати їх підхід до створення та
оформлення сайту. Зверніть увагу, їх сайти шаблонні, чи мають оригінальний
дизайн.
Редизайн
сайту необхідний також і для покращення репутації корпорації. Не солідно,
якщо рекламна кампанія запущена та йде повним ходом, а дизайн сайту явно не
дотягує до звання «найкращого» та виконує невеселу роль якоря.
Анна СОКОЛОВА, журналіст студії
веб-дизайну «Kraser»
|
Kraser™ CMS.
Інструкція для користувачів
Система
управління контентом Kraser™ CMS побудована на Yii Framework, написана на PHP5
c використанням ООП (об'єктно-орієнтованого програмування).
- Статичні
сторінки.
Управління статичними сторінками здійснюється основними функціональними
клавішами - згори, при натисненні на трикутник підміню - можливість додавання
нових сторінок, в списку сторінок ліворуч - три клавіші: перегляд,
редагування і видалення сторінки.
-
Додавання статичних сторінок. На сторінці додавання статичних сторінок
заповнюються основні поля (Заголовок, текст сторінки ) і додаткові
(мета-теги: заголовок, ключові слова, опис)
На вкладці
"Опції" ліворуч - опція зміни часу створення, і зміни статусу
(активний/неактивний)
- Меню магазину. Включає в собі три підміню: "Категорії магазину", "Продукти" і "Замовлення". - Категорії магазину. Управління категоріями здійснюється аналогічно управлінню статичними сторінками : основними функціональними клавішами - згори, при натисненні на трикутник підміню - можливість додавання нових категорій, в списку категорій ліворуч - три клавіші: перегляд, редагування і видалення категорії.
-
Додавання категорій магазину. При додаванні категорій, тільки одне поле
обов'язкове для заповнення - "Ім'я" (назва категорії). Опционально
також є можливість введення додаткового опису.
На вкладці
"Опції" - додаткове управління категорією : завантаження зображення
категорії, вибір батьківської категорії, налаштування позиції, а також опція
відображення категорії, як головної сторінки і виведення опису категорії.
-
Продукти. На
сторінці управління продуктами - можливість редагування і видалення продуктів
в меню ліворуч, і можливість додавання нових продуктів натисненням на
трикутник підміню згори
-
Додавання продуктів. Основні поля для заповнення при додаванні продуктів
- "Назва" і "Опис" продукту.
- Список
замовлень. На
сторінці списку замовлень - можливість перегляду, зміни статусу і видалення
замовлень.
- Перегляд
замовлень. При
перегляді замовлень, доступна наступна інформація: загальна сума замовлення,
час створення замовлення, статуси (і зміна статусів) відсилання і отримання
посилки замовником, список замовлених товарів. У блоці "Інформація про
покупця" при натисненні на логін, відбувається відкриття сторінки з
даними профілю покупця.
- Перегляд
і управління користувачами. Управління користувачами здійснюється наступними
клавішами: згори, при натисненні на трикутник підміню - можливість додавання
нових користувачів, перегляд і редагування допоміжних полів і додавання нових
допоміжних полів. У списку користувачів ліворуч - три клавіші: перегляд,
редагування і видалення користувачів.
|
Більшість підприємців знають, аби досягти успіху та
результативності в бізнесі, потрібно не лише плідно працювати на себе, але й
створювати бренд, який миттєво впізнають. Хоча розробка логотипів – процес
складний та креативний, це немов «ефект айсбергу» - видно лише верхівку,
однак знаюча людина усвідомлює, який обсяг роботи знаходиться під «водою».
Інформативність. Легкість. Простота. Ефектність. Приблизно такі основні риси повинен мати вдало розроблений логотип. Логотип – це не лише гарно намальоване зображення, це частина іміджу. Бажаєте відрізнятися від сірої маси інших підприємств, та хочете, аби вас впізнавали з одного погляду? |
Тоді
розробка логотипу компанії – ось, що вам потрібно! Логотип потрібен
особливо тоді, коли на ринок вийшли нові товари та послуги компанії. Ви ж не
бажаєте, аби ваші товари підпали під категорію безіменних «noname»?
Логотип
компанії - це старт
становлення підприємства на шляху до успішного злету. Логотип – це, умовно
кажучи, «ескіз» фірмового стилю. Фірма займається підбором фірмового шрифту та
кольору, які в першу чергу створюють враження у ваших клієнтів. Самі розумієте,
що перше враження найсильніше, тому воно повинно бути найкращим, у противному
випадку, його буде складно виправити. Звичайно, що крім вдало підібраного
шрифту, потрібно додати частку креативу та свіжих ідей. Під час розробки
логотипу, розробляється контакт між компанією та реципієнтами – вашими
клієнтами.
Основні
характеристики, якими повинен володіти логотип:
- логотип
повинен бути унікальним, не таким як інші логотипи компаній, бути яскравим,
привертати увагу та затримувати погляд;
- логотип
повинен бути універсальним. Тобто логотип компанії повинен мати привабливий
вигляд, як на банері, так і на маленьких предметах – на візитній картці, або на
корпоративних канцтоварах;
- важливо,
аби, дивлячись на логотип, у глядача миттєво виникали асоціації, пов’язані саме
з вашим підприємством. Задіяний підсвідомий рівень;
- логотип
компанії повинен бути простим для сприймання, але одночасно мати оригінальний
дизайн та повністю відповідати маркетинговій стратегії;
- дизайн,
який подобається вам. Логотип компанії – це «аксесуар» не на один сезон. Це
деталь, що буде з вами не один день. Це частина обличчя компанії, її імідж.
Тому розробка дизайну логотипу є дуже важливою місією. Дизайн логотипу повинен
подобатися вам, а також підходити до загального стилю компанії;
- логотип
компанії не повинен мати занадто дрібні деталі, які є не суттєві. Вони можуть
відволікати від суті.
Всі
впізнають логотипи видатних компаній! Логотипи Adidas, Pepsi, Kodak, Nokia,
Playboy, Firefox, BBC, Shell, Apple знають всі. Аби досягти такого ж рівня,
потрібно плідно працювати, однак це реальність. Окрім гострого розуму та
талановитих дизайнерів, слід враховувати психофізіологічні особливості людини,
що дозволить врахувати всі нюанси реакції на логотип. Проти науки не підеш. Та
й навіщо, коли досягнення окремих галузей можна результативно використовувати
собі на користь.
Фірмовий
стиль
Щоденно ми зустрічаємо сотні
логотипів та брендів. Заходячи в магазин, ми беремо з поличок продукти зі
знайомою нам етикеткою. Ми можемо навіть не читати назву на упаковці, все одно
візьмемо давно знайомий нам товар. Фахівці запевняють, для того, щоб людина
віддала перевагу купівлі певному товару, попередньо вона повинна побачити
рекламу товару бодай 18-20 разів.
Будь-яке
підприємство – як жінка, намагається завжди виглядати на «всі 100»! Компанії,
що прагнуть процвітати, знають, без «обличчя» успіху не досягти. А відбувається
це завдяки фірмовому стилю, що сприятиме кращому запам’ятовуванню продукції,
привернення уваги інвесторів та конкурентів. Вдалий фірмовий стиль – це
основний образ певної асоціації, що виникатиме у всіх ваших потенційних
клієнтах при певних умовах створення фірмового стилю.
Розробка
фірмового стилю – процес складний та довготривалий. Стратегія починається із детального
аналізу діяльності підприємства, галузі, у якій бажаєте досягнути вершини
кар’єрного зросту. Спеціалісти, які створюватимуть ваш фірмовий стиль,
знатимуть:
- нішу, яку
займають ваші товари;
- аудиторію,
на яку вона розрахована, її смаки та вподобання;
-
проаналізуємо діяльність ваших конкурентів.
У створення
фірмового стилю входить декілька етапів, а саме:
- розробка
логотипу компанії;
- образ
бренду;
- легенда
бренду.
Фірмовий стиль
складається
з розробки назви компанії, розробки логотипу, визначення
кольорової гамми сайту компанії та фірмової продукції, канцтовари, бейджеки для
співробітників, етикетки. Фірмовий стиль комплектують і сувенірна
продукція з логотипом фірми, календарі, фірмові бланки та візитки, конверти,
печатки, диски, упаковка, плакати. Комплекс цих заходів називається фірмовим
стилем, який створює загальний образ підприємства.
В створенні
фірмового образу участь беруть не лише дизайнери, але й психологи, спеціалісти
галузі маркетингу. Всі сили спеціалістів кинуті на підкреслення своєї
неповторності та унікальності перед клієнтами.
Деякі
фахівці вважають, що фірмовий стиль – це прояв індивідуальності,
філософія, та навіть, ідеологія компанії.
Фірмовий
стиль є
незамінним під час рекламної кампанії. Однак перед замовленням реклами, слід
щось зробити, аби було що рекламувати.
Елементи іміджу, які органічно поєднуються між собою, гратимуть на користь вашої рекламної кампанії. Давно відомо, що саме завдяки вдало розробленому фірмовому стилю, досягається популярність.ії, що візуалізовано в малюнку.
Елементи іміджу, які органічно поєднуються між собою, гратимуть на користь вашої рекламної кампанії. Давно відомо, що саме завдяки вдало розробленому фірмовому стилю, досягається популярність.ії, що візуалізовано в малюнку.
Анна СОКОЛОВА, журналіст студії
веб-дизайну «Kraser»
Хостинг
|
Супровід та підтримка
сайтів
Технічна
підтримка сайтів дає змогу вирішувати одразу декілька технічних проблем, а також
дозволяє вчасно надавати вашим відвідувачам свіжу та потрібну інформацію.
Підтримка сайту дозволить не втрачати лідируючих позицій поміж конкурентів в
Інтернеті.
Не
думайте, що супровід та підтримка сайтів полягає лише у незначному наповненні
сайту текстовою інформацією, обробці та розміщенні зображення. WEB-студія
«Крейсер» пропонує також написання унікальних текстів. Плануєте запровадити
певні передсвяткові акції (наприклад, перед Новим роком, пасхальними святами
або пам’ятними датами вашого підприємства), чекайте на відповідне оновлення
дизайну сайту - спеціалісти нашої WEB-студії оперативно додадуть на ваш сайт
переданий вами контент. Під супроводом мається на увазі, також аналіз
статистики відвідуваності, незначна зміна функціональності сайту.
Аудит сайту, покращене юзабіліті (usability
сайту), а також резервне копіювання інформації, створення та підтримка
корпоративної пошти, захист від вірусів та небажаних втручань – далеко не всі
послуги, які вам запропонують в пакеті «Підтримка сайту». Додатковими
послугами (розробка та створення банерів, просування, оптимізація, розробка
схем та нового дизайну), ви також можете скористатися.
Анна СОКОЛОВА, журналіст студії
веб-дизайну «Kraser»
|
Переклад
тексту. Переклад текстів різної складності.
Не біда,
якщо ви вже маєте сайт, в будь-який момент можна звернутися до послуг
професійної студії веб-дизайну та внести зміни. Наприклад, студія «Крейсер»
зможе вам запропонувати кваліфікований переклад тексту, завдяки чому ваш сайт
здобуде інший, більш презентабельний, вигляд.
Переклад текстів – завдання відповідальне,
довіряти його дилетантам не раджу. Тільки уявіть собі, як виглядатиме важлива
інформація, що є на вашому сайті, якщо раптом в тексті знайдуться помилки
перекладу. Сайт – це обличчя вашої компанії.
Дуже
смішно виглядатиме автоматичний перекладач без вичитки та редагування.
Сьогодні сайтів, що пропонують переклад текстів онлайн, безліч! Однак
уважно почитайте такі переклади текстів. Вони, щонайменше, мають беззмістовний
вміст, що не відповідає оригіналу!
Та чи
можна довірити переклад документів некваліфікованому перекладачу, або
перекладачу онлайн? Іноді лише одна літера в слові зможе змінити зміст
документа. Це, знову ж таки, ваша репутація та юридична відповідальність.
Однак наше
агентство перекладів, пропонує довіритися кваліфікованим спеціалістам,
переклад яких звичайно краще, аніж машинний переклад.
Можливо,
ви не задоволені перекладом ваших існуючих текстів, або зацікавлені у
створенні нових мовленнєвих модулів в зручні строки, або ж ваш сайт вимагає
підтримки команди професіоналів, а можливо, вам потрібен швидкий переклад
документів? Фірма «Крейсер» до ваших послуг!
|
Банерна
реклама – швидкий перехід на ваш ресурс
Однак
прогрес не стоїть на місці. В ХХІ століття впевненою ходою увійшов його
величність Інтернет. Ми робимо зручні покупки в Інтернеті, навчаємося і
працюємо тут. А розташування рекламної інформації стає дедалі популярним
інструментом прибутку серед підприємців. Одним з найефектнішим видом
Інтернет-реклами є банерна реклама. Що це і з чим його їдять, у нашому
наступному матеріалі.
Як
правило, банерну рекламу залучають для старту нової рекламної кампанії.
Особливо ефективною вона є під час запуску на ринок нової торгової марки. Про
ваш продукт ще ніхто не знає, а за допомогою ефектної візуальної презентації,
ви зможете зацікавити потенційного клієнта.
Банер – це, умовно кажучи «вікно», один клік, і потенційний
клієнт вже на вашому сайті. Банерна реклама володіє масою переваг!
Завдяки
банерній рекламі ви зможете швидко та ефектно проанонсувати інформацію про
акції, спеціальні пропозиції, які мають обмеження в часі. Банерна реклама –
це чудове рішення для привертання уваги відвідувачів на сайт, збільшення
продаж та інформування про послуги, акції, для створення бренду.
Хоча
підхід до створення кожного банеру є суто індивідуальним, існують загальні
правила, яких краще дотримуватися. Банер повинен бути не нав’язливим, в
противному випадку ефект від такої реклами буде негативним. Продумайте зміст
банеру. Він повинен бути інформативним та інтригуючим, аби користувачу
захотілося зробити заповітний клік на нього.
Студія веб-дизайну «Kraser» дослідить ринок, визначить, де
найефективніше встановити рушій вашого бізнесу.
|
Контекстна
реклама. Ефективна Інтернет-реклама
Як
свідчить практика, зайнята людна свої пошуки не продовжує далі першої
сторінки Google, а переглядає перші результати пошуку. Звичайно, що про таку
«золоту» позицію мріє більшість власників сайтів. Студія веб-дизайну
«Крейсер» знає, як посісти ці позиції. Звичайно, контекстна реклама гугл
користується більшим попитом. Це зумовлено популярністю Google не тільки в
нашій державі, але й у всьому світі! Якщо вам більш доцільна контекстна
реклама яндекс, студія веб-дизайну «Крейсер» запропонує вам й таку послугу.
Найбільшою
перевагою контекстної реклами в google є те, що ви отримуєте статистику
відвідування вашого веб-ресурсу. До того ж, це не випадкові відвідувачі, а
потенційні клієнти. Замовивши пошукову контекстну рекламу, ви отримуєте
швидкі результати протягом першої доби запуску реклами в Інтернеті.
Ви ніколи
достеменно не знатимете продуктивну віддачу та результативність такої
реклами. Натомість кількісний перехід з контекстної реклами ви точно
знатимете. Ще однією перевагою такої реклами є те, що ви оплачуєте цю рекламу
тоді, коли відвідувач нажимає на оголошення. Бюджет ви плануєте самостійно.
|
Чим
SEO-оптимізація відрізняється від розкрутки
Після того, як сайт був створений, у багатьох
веб-майстрів - початківців з'являється питання: "А що робити далі? Кому
показати мій креатив? Як відвідувачі зможуть мене знайти?". Відповідь
проста - треба займатися просуванням сайту в пошукових системах.
Пошукове просування сайту, або як деякі його ще
називають - "розкрутка сайту", це якраз те що потрібно для того,
аби люди знаходили Ваш сайт в Інтернеті і заходили на нього.
|
Інше питання
- чи зможете Ви утримати відвідувачів на своєму ресурсі? Чи буде їм цікавою та
інформація, яку Ви надаєте? Чи зможуть вони легко і швидко розібратися в
структурі Вашого сайту, і знайти контент, що зацікавить їх? Відповідаючи на ці
питання, можна витратити не один аркуш паперу і зламати не одну клавіатуру.
Але, оскільки це більше відноситься до сфери юзабіліті (usability)
і не є темою цієї статті, то про юзабіліті-тестування ми поговоримо наступного
разу.
З приводу
необхідності та цікавості інформації (контенту), що подається на сайті, -
висновок для себе Ви вже робите самі. Можете проаналізувати сайти, у яких
тематика схожа з тематикою Вашого сайту, можете пошукати подібні сайти,
«вбивши» запит в пошукову систему, - це теж не є темою нашої статті, тому
розглядати більш детально цей аспект ми не будемо.
Якщо Ви -
новачок у сфері створення і просування сайтів, рекомендую Вам звернутися до
фахівців студії веб-дизайну, які розкрутять Ваш сайт якісно. Якщо ж Ви
все-таки, вирішили зайнятися розкруткою сайту самостійно - це ваше право. Вам
доведеться освоїти такі поняття як "просування в пошукових системах",
"SEO", "SMO", "SMM".
Багато людей
часто плутають поняття: "просування в пошукових системах" і
"SEO", думають, що це одне і те ж. Насправді, нічого подібного. Про
SEO -оптимізацію ми вже писали раніше на нашому сайті (кому цікаво, можуть
подивитися тут).
Щоб
нагадати, SEO-оптимізація - це абревіатура від англійського
словосполучення "Search Engine Optimization" і перекладається
як "Оптимізація для Пошукових Систем". Грубо кажучи, - це комплекс
дій, спрямованих на те, щоб пошукові системи краще індексували контент Вашого
сайту (тобто додавали у свою базу даних для того, щоб потім віддавати його
користувачам, які шукають цей контент, ввівши пошуковий запит в рядок пошуку).
Для того, щоб провести SEO-оптимізацію, треба
оптимізувати усі сторінки сайту: структурувати контент по розділах, підібрати
ключові слова, які люди потім забиватимуть в рядок пошуку, додавши заголовки
до статей, структурувати необхідним чином текст (виділяючи ключові слова
жирним (тегом <strong>), виносячи основне ключове слово в
заголовок сторінки, додаткові ключовики розіпхати по тегах <H1>, <H2>, <H3>),
прописати мета-теги (title, description, keywords).
Якщо зробити усе це правильно і пошукова система добре проіндексує Ваш сайт,
то кінцевим користувачам така оптимізація не видасться незручною.
|
Є й інша
сторона медалі: деякі недобросовісні веб-майстри зловживають SEO-оптимізацією,
занадто захоплюючись тегами <H1>, <H2>, <H3>, виділяючи
велику частину тексту жирним і вставляючи ключовики в потрібній для себе
формі (рід, число, відмінок) в текст. Вони абсолютно не думають при цьому про
те, чи буде такий текст зручним для читання звичайним людям, а не пошуковими
роботами. Нехай це залишиться в них на совісті, все одно далеко не кожна людина
з власної волі продиратиметься через нетрі тегів <H>, «ламаючи» собі
очі цілими виділеними фразами і пропозиціями. Швидше за все, таку
сторінку, знайдену у видачі пошукової системи очікує доля бути закритою
протягом 30секунд.
Мало хто з
таких веб-майстрів при цьому розраховує, що пошукові системи (принаймні Google
і Yandex) також враховують «поведінкові чинники». Під
"поведінковими чинниками" мається на увазі те, як довго відвідувач
провів часу на сайті, на скільки сторінок він перейшов з тією, яку йому видала
пошукова система, яким був інтервал між його переходами і так далі. Якщо у
якоїсь сторінки, відданої пошуковою системою користувачеві, занадто високий
показник відмов (занадто великий відсоток відвідувачів закривають її протягом
першої хвилини перегляду) - вона буде зниженою у видачі. Це, звичайно, радісно
- тепер у веб-майстрів є стимул додавати тільки той контент, який буде цікавий
людям, і не захоплюватися при цьому занадто сильно SEO-оптимізацією.
До речі,
багато веб-майстрів вважає, що професія SEO -оптимізатора скоро буде не
потрібною, оскільки пошукові системи вже давно прагнуть не надавати великого
значення мета-тегам keywords і description, віддаючи перевагу
тегу title. Зерно правди в цьому є - майбутнє не за SEO, а за SMO, SMM
(про SEO\SMO\SMM ми писали в цій статті), за
соціальними мережами і взаємодією з цільовою
аудиторією.
Але нас
цікавить пошукове просування сайтів, точніше, яким чином воно відбувається.
Після того, як SEO -оптимізація була проведена, пошукові системи можуть
нормально індексувати контент сайту. Тепер треба піднімати розкручений сайт у
видачі. Пошукові системи, видаючи користувачам сторінки якогось сайту,
керуються наступними критеріями: релевантністю пошукового запиту, правильною
оптимізацією. Google надає значення PR, а у Яндекса є свої критерії - тІЦ і
вІЦ.
Таких критеріїв багато і пошукові системи ретельно
їх приховують, щоб унеможливити маніпулювання цими параметрами в корисливих
цілях. Це в їх інтересах, оскільки, якщо у видачі буде багато сторінок не
релевантних запиту користувача, і він не знайде інформації, яка
цікавить його, - швидше за все, він розчарується в цій пошуковій
системі і більше не користуватиметься її послугами.
А основний заробіток пошукових систем - це
розміщення реклами всередині системи (контекстна, банерна) на сайтах, які
погодилися встановити у себе код цієї системи за відсоток від
переходів.
|
Для них
життєво важливо забезпечити собі велику кількість постійних відвідувачів, які
шукатимуть цікаву інформацію саме в цій системі. Логіка проста: чим більше
цільової аудиторії в системі, тим більше людей потенційно побачить рекламу,
і тим вищими будуть ставки на рекламу в цій пошуковій системі.
Як правильно
купувати посилання в SAPE
У попередній статті ми
розглянули аспекти SEO-оптимізації і розмежували поняття "SEO-оптимізація"
і "розкрутка сайтів". З минулої статті можна винести
твердження, що перш ніж розкручувати сайт, його треба оптимізувати.
Після того, як процес SEO–оптимізації сайту
завершений, можна займатися розкруткою. Способів розкрутки є
багато: SMO, SMM, повноцінний PR, при чому не лише в онлайні.
Але зараз ми поговоримо про найпростіший і
найефективніший спосіб розкрутки - нарощування маси посилань.
|
Масу
посилань можна наростити декількома шляхами. Якщо прочитати рекомендації
"правильних" SEO-шників, або рекомендації від Google, то виходить, що
треба публікувати цікавий контент, працювати над поліпшенням сайту, і тоді
вдячні відвідувачі безкоштовно ставитимуть посилання на Ваш сайт на своїх
"жирних" сторінках (під "жирними" маються на увазі сторінки
з високим показником тИЦ, PR і трасту). На практиці ефект від таких порад
дорівнює ефекту вичерпання океану ложкою, з метою осушення. Для того, щоб
веб-майстри безкорисливо ставили на Вас посилання (хоча і це малоймовірно),
вони повинні спочатку про вас дізнатися, а для цього Ви повинні піднятися у
видачі, щоб стати помітними.
Для того,
щоб зайняти перші місця у видачі пошукової системи – найпростішим способом є
нарощення маси посилань, а для цього треба якось заохотити веб-майстрів
розміщувати посилання на Ваш ресурс. Для цього існує безліч різноманітних бірж
автоматичного і ручного розміщення посилань. Не дивлячись на те, що
автоматичний спосіб розміщення вважається досить небезпечним, одна з
найвідоміших бірж розміщення посилань автоматом - SAPE, свої позиції
здавати не збирається.
Купувати в
системі SAPE посилання не є складним завданням. Детально розписувати процес я
не буду, виділю тільки основні моменти:
- дуже
добре, якщо Ваш сайт знаходиться в зоні, наприклад, *.com.ua і Ви купуєте
посилання з донорів, які теж знаходяться в зоні *.com.ua.
- дуже
добре, коли співпадає і тематика, і регіон донора, і доменна зона - такі сайти
треба відбирати і додавати в білий список, за умови що сторінки, з яких власник
майданчика пропонує купити посилання, проіндексовані в Google.
- також
треба дивитися на загальну індексацію сторінок сайту в пошукових системах. Для
того, щоб продивитися відсоток проіндексованих сторінок сайту в основній видачі
Google, я використовую хороший SEO-плагін (є версії для Google Chrome і для
Mozilla Firefox) - RDS-Bar. Це, до речі, один з основних критеріїв, за
яким я відбираю донорів. Google може проіндексувати, наприклад: є 397 сторінок
сайту, а в основну видачу потрапить всього-лише 1%. Це означає, що Google
вважає контент та інформацію на сайті не унікальними, а більшість сторінок
- під фільтром. Нічого хорошого Вам купівля посилання з такої сторінки не
дасть.
Я раджу купувати посилання з сайтів, у яких в
основній видачі є від 50% сторінок і вище, - це гарантія того, що Ваше
посилання буде проіндексованим і передаватиме хорошу вагу. Також це
обійдеться Вам дешевше, ніж купівля неякісних посилань.
Також, я радив би Вам додатково звертати увагу на
вік донора (бажано щоб домен був старшим 180 – ти днів), щоб сайт-донор
знаходився в розділі "Основна база сайтів". Хоча зараз це вже не
так важливо, як раніше, головне - проіндексованість сторінки - донора
пошуковою системою і високий відсоток сторінок-донорів, що знаходяться в
основній видачі пошукової системи.
|
Зараз в
розділі "Основна база сайтів" знаходиться маса ГС, їх модератори ніяк
не хочуть викидати з системи. Сенсу купувати з таких сайтів майже не має,
незважаючи на те, що вони старі і багато з них знаходяться в каталозі DMOZ, або
в Яндекс Каталозі.
Рівень
вкладеності (кількість кликів від Головної до сторінки) сторінок-донорів має
бути не нижчою за третій. Чим ближче до Головної сторінки сайту, тим краще:
посилання швидше буде проіндексованим і більше ваги зможе передати.
Також треба
звертати увагу на кількість посилань-сусідів, чим більше їх на сторінці, тим
меншим є сенс розміщення там свого посилання, оскільки ваги вони
зможуть передати дуже мало. Бажано, щоб посилань, які виходять із
сторінки з PR0 було не більше 2-3, а для сторінки з PR3 - 4 - не більше 4-5.
Є сенс
дивитися на саму сторінку- донора, на те, що на ній знаходиться -
фотографія\фотографії, два рядки тексту, якийсь каталог або список розділів. На
таких сторінках краще своє посилання не розміщувати. Краще розміщувати його на
тих сторінках, де знаходиться хоча б 1 000 символів тексту (взагалі ідеальним
вважається, якщо цей текст пов'язаний з тематикою Вашого сайту і містить в собі
відповідні ключові слова). Категорично не бажано розміщувати посилання на
сторінці, яка є списком розділів і містить велику кількість посилань,які
витікають нехай навіть і на внутрішні сторінки сайту.
Також, я б
рекомендував шукати таких білих і пухнастих, жирних донорів, додавати їх в
обране, і згодом купувати посилання тільки з них, виходячи з тематики донора і
тематики Вашого сайту - ефект від таких закупівель буде просто приголомшливим!
Якщо лінь
шукати жирних донорів самому, можна піти іншим шляхом - відкрити пошукову
систему, в якій Ви хочете просунути свій сайт (наприклад - Google), забити
ключову фразу, за якою Ви б хотіли побачити свій сайт на перших позиціях видачі
(наприклад - "пластикові вікна"). Після цього відкриваєте
перші 20-30-40 сайтів, які будуть у видачі цієї пошукової системи, і
додаєте їх в Solomono, натискаєте на пункт меню "донори / усього
посилань" - "донори" після чого вам відкриється список з 20
донорів, які посилаються на цей сайт, а внизу буде маленька синя кнопочка -
"в Excel", на неї і тиснемо. Система після цього вивантажить список
донорів у форматі Excel у вказану Вами директорію на локальному диску (на жаль
, не більше 500 за один раз).
Після цього можна «танцювати з бубном» і починати
копіпастити ці сайти з Excel в обране SAPE. Але є один нюанс: більшість
донорів починаються не з http://, а для додавання в обране SAPE потрібно, щоб
перед назвою сайту стояв тип з'єднання http://.
Для цього застосуємо трішки вуличної магії,
скопіпастимо вміст нашого файлу Excel в текстовий редактор
"Блокнот", який входить в комплект стандартних програм Windows, і
проганяємо його через програму автоматичної заміни. Я використовую програму Search&Replace
- вона в автоматичному режимі додає до кожної лінійки параметр http://.
Після цього вміст текстового файлу можна порціями по
500 рядків імпортувати в SAPE.
|
Пізніше
потрібно буде витратити деякий час, щоб вичистити з цього списку каталоги
сайтів (вони нам не потрібні), ГС, які веб-майстри використовують для того, щоб
приховати по-справжньому жирних донорів, і можна купувати за фільтром (при
налаштуванні "Швидкого підбору" майданчиків, поставити галочку на
"Обране" і назва вашого розділу, в який Ви додали посилання на
донорів) посилання на свій проект - якісні і надійні.
Після цього,
я б радив Вам експортувати усі посилання з проекту списком і прогнати його по
addurl основних пошукових систем для того, щоб посилання на Ваш сайт швидше
проіндексувалось. Це можна зробити і в ручному режимі, додаючи кожну сторінку
окремо в Яндекс або Google, але якщо сторінок багато, це буде довго. Тому краще
скористатися такою хорошою програмкою, як YADD - вивантажити список
сторінок-донорів з SAPE у форматі Excel, перенести адреси донорів в текстовий
файл, зберегти його, додати в YADD і він на автоматі додасть усі посилання в
Яндекс або Google. Перед цим треба буде напарсити список проксі, щоб пошукова
система не заблокувала ваш IP -адрес через безліч автоматичних запитів. Функція
пошуку проксі вбудована в цю програму, це - один з кращих парсерів проксі.
Після того,
як Ви виконали усе це поетапно - залишається тільки сидіти і чекати доки Ваш
сайт почне підніматися у видачі.
Немає коментарів:
Дописати коментар