середа, 22 січня 2020 р.

Медіасередовища та медіагерої


Практична робота 
 «Медіасередовища та медіагерої»

Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.

СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ 
«Медіасередовища та медіагерої»

Слайд 1. Заголовок(розмір: 44 пт): Що таке  медіагерої? Підзаголовок (розмір: 32) пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімовані фото зразків медіагероїв . Анімація для переходу на другий слайд. Налаштувати кнопки для переходу на слайди
Слайд 2. Заголовок: Яке означення медіасередовища, яка їх класифікація? Текст(розмір: 22 пт): Означення. Медіасередовище – це актуальний простір потоку масової інформації з медіазасобами та медіасервісом, в якому: по-перше, в масовій та індивідуальній свідомості взаємовиключні ціннісно-нормативні підсистеми співіснують не як антагоністи, а як узгоджені елементи єдиного типу свідомості та емоційного ставлення до соціальної дійсності;  по-друге, суперечливі системи цінностей характерні не для різних соціальних груп, конкуренція між якими могла би призвести в кінцевому підсумку до встановлення ієрархічної системи, а фактично для кожної великої соціальної групи;  по-третє, амбівалентність особистості виявляється в суперечливих поєднаннях демократичних цілей соціальних перетворень і тоталітарних засобів реалізації демократичних ідей. Прмиітка: Найбільш яскраво амбівалентність виявляється в паралельній орієнтації особистості на взаємовиключні цінності та норми».  Ілюстрації: схема класифікацій медіасередовища(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок:  Означення медіагероя. Текст: Означення. Медіагерой - це вигаданий персонаж медіапродукції, котрий втілює культові риси певного часу та його головні ідеї; або  публічна особа, прикметна своїми позитивними чи негативними здібностями й діяльністю, носій рис певного оточення, популярність якої в суспільстві створюється/підтримується інформаційними засобами.
 Ілюстрації: схема класифікації медіагероїв. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок: Які є принципи медіасередовища?  Текст: Наприклад, мережа Інтернет-  це глобальне медіа середовище. Інтернет керується  відомим принципом будь-якого медіасередовища:  1)виділенням із навколишньої дійсності інформації; 2) перетворення віртуальної дійсності в інформацію;  3)включення інформації в віртуальну комунікацію.  Медіасередовища, відповідно до своїх концепцій, відтворюють реальність як власну її інформаційну версію. Ілюстрації: послідовна швидка зміна різних  скріншотів з сайтами новин економіки. Анімація для переходу на п’ятий слайд.
Слайд 5. Заголовок: Як просувають медіа-контент в медіасередовищі? Текст: Автор контенту спеціально структурує деяку  історію для передачі через різні медіаплатформи для підсилення впливу на аудиторію. Контент, розміщений на одній платформі, є своєрідним «містком», «подразником», який спонукає споживача перейти на іншу медіаплатформу. Наприклад, у статті в друкованому ЗМІ подають лише коротку інформацію та посилання на сайт, де можна ознайомитися з повною версією матеріалу. Crossmedia 4.0 — Experiences (досвід)  передбачає нелінійний розподіл контенту між багатьма платформами, створення умов своєрідної гри, коли учасник живе «всередині», обираючи власний шлях розвитку історіїІлюстрації: послідовна швидка зміна трьох різних ефектів освітлення палітурки деякого видання. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок: Які опрацьовують інформацію в медіасередовищі? Текст: Медіакомпанії створюють інформаційну продукцію для споживачів, а саме: 1)власні версії сучасних та історичних медіагероїв(вшановують, розвінчують, розслідують тощо); 2) медіаситуації(моделюють, коментують, аналізують; тощо); 3)медіатеми(готові сценарії розкрутки в межах можливостей).  Ілюстрації: рядок, що рухається з фрагментом тексту, як сигналізації про щось. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок: Ключові медіагерої в медіасередовищі. Текст: В медіасередовищі ключовими героями стають: 1)історичні постаті; 1)відомі політики; 3)речники оцінок суспільних явищ; 4)бізнесмени; 5)спортсмени; 6)представники шоу бізнесу, тощо.  Ілюстрації: швидке мигтіння кнопки з написом «Увімкніть медіагероя!» (як декілька послідовних анімаційних ефектів). Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Дослідження медіасереовища України. Текст:  Переглядаючи результати власних і вторинних соціологічних досліджень, доходимо висновку: українські медіаспоживачі, добираючи собі героїв з минулого, орієнтуються не так на воїнів, що храбрували і загинули за Україну, як на літераторів і будівничих. Тому найбільш послідовно здобуває шану князь Ярослав Мудрий — книголюб, засновник Софії Київської, при якому Русь переживала розквіт. Відстань у часі настільки велика, а дані, що перебувають в широкому обігу, настільки позитивні, що Русь у часи Ярослава Мудрого, вочевидь, мислиться як «золотий вік», за яким інтуїтивно ностальгує українець. І найважливіше: українське суспільство демонструє амбівалентність системи образів історичних діячів.   Ілюстрації: анімоване зображення, на якому змінюється показання пульсу споживача контенту: від 70 до 110 ударів за хвилину. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Що цікавить споживачів медіасередовищ? Текст: Українців цікавлять політичні новини, а саме 50,2 % — новини економіки; 35,6 % — соціальні новини. Таким чином, велика частина медіаспоживачів постійно занурена в перипетії політичного процесу в державі. Сприйняття українцями образів сучасних державних діячів неоднозначне й непослідовне. Це засвідчують не тільки результати виборів останніх десятиліть, а й зібрані нами реакції на відповідні медіа образи. Ілюстрації: Схема організації трансмедіа. Анімація для переходу на 10 слайд.
Слайд 10. Заголовок(з анімацією):  Smart-гра з медіа контентом в медіасередовищіТекст: Трансмедійне середовище передбачає не просто розповідь за допомогою кількох ЗМІ, а й створення кількох пов’язаних тематично медіапродуктів, що забезпечує різні точки контакту з брендом. Наприклад, до написання романів «Метро 2033» та «Метро 2034» Дмитро Глухов ський залучав читачів, які мали змогу коментувати книжки, прогнозувати розвиток сюжету, допомагали з редактурою. Цей проект — яскравий приклад трансмедійного storytellinga, коли гра продовжує сюжет книжки, а наступна книжка буде продовжувати сюжет гри. Як слушно наголошує Генрі Дженкінс, трансмедіа виникає як наслідок об’єднання корпоративної та «низової» (grassroots) конвергенції. Медіакомпанії вчаться, як просувати медіаконтент за допомогою багатьох каналів для того, щоб максимально використати нові можливості та розширити ринокІлюстрації:  Титулка медіа-роману «Метро 2033». Анімація для переходу на 11 слайд.
Слайд 11. Заголовок: Яка різниця між крос-медіа і трансмедіа? Текст: Трансмедіа відрізняє від кросмедіа створенням  тематично цілісної історії та активної співучасті у творенні контенту так званих «інтерпретативних товариств» (визначення Н. Соколової), організованих авторами, медіа продюсерами, або утвореними стихійно. Трансмедійні проекти створюють за активної участі читачів.  Ілюстрації: бренди медіа-проектАнімація для переходу на 12 слайд.
Слайд 12. Заголовок(з анімацією): Контроль над медійними середовищаТекст: Медіакомпанії вчаться, як просувати медіаконтент за допомогою багатьох каналів для того, щоб максимально використати нові можливості та розширити ринок інформації. Споживачі вчаться, як використовувати різні медіатехнології, щоб посилити свій контроль над медіа та взаємодіяти з іншими споживачами. Ілюстрації: бренди медіа компаній. Анімація для переходу на 13 слайд.
Слайд 13. Заголовок(з анімацією): Використані джерелаТекст: Інтернет портали з медіа сервісом. Ілюстрації: скріншот медіа сервісів.
Слайд 14. Заголовок(з анімацією): Як використати смартфон для просування медіапроекту? Текст: Алгоритми роботи з з медіасервісом. Ілюстрації: скріншот медіа сервісів.


Немає коментарів:

Дописати коментар