суботу, 2 березня 2019 р.

Практ. роб. База даних "Мобільний маркетинг"


Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД.

Як реалізуються  БД?
Відповідь:
БД створюються і реалізуються на основі взаємно погоджених:
Ø Положень про реляційні Бази даних;
Ø Правил користування реляційною Базою даних;
Ø Методики генерування об’єктів БД;
Ø Вимог до ефективних Баз даних;
Ø Норм і стандартів безпеки інформації.

Практична робота 17.  
 База даних Е-МАРКЕТИНГ   в MS Access
Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних Е-МАРКЕТИНГ , яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Мобільний маркетинг послуг», «Мобільний арсенал інструментів», «Мобільні конкуренти», «Заявки клієнтів», «Послуги», «Клієнти».
Таблиця 1.  Назва таблиці «Мобільний маркетинг послуг». Поля цієї  таблиці мають назву: Банер послуги( об’єкт OLE), Інтернет-магазин(текст),  Термін послуги(дата), Просування послуги(у вигляді списку: заповнення форми,
перегляд відео-реклами),  Спілкування з клієнтами(обмін посиланнями, партнерська програма послуг, виставкова діяльність, відеоконференція, прямі  ефіри),   Перелік послуг(у вигляді списку: замовлення сайту, біржа посилань, нативна реклама, контекстна реклама, інше).
Таблиця 2.  Назва таблиці «Мобільний арсенал інструментів». Поля цієї  таблиці мають назву: Пошукове просування( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), Бази клієнтів(текст),  Інтерактивна реклама(текст),
Інструменти для менеджменту (у вигляді списку: Google Docs, Podio, Trello),  Мережі для просування(у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Робота з блогами(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, інше).
Таблиця 3.  Назва таблиці «Мобільні конкуренти». Поля цієї  таблиці мають назву: Платформи конкурентів( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), База конкурентів(текст),  Послуги конкурентів(текст),  Порівняння цін (у вигляді списку: підвищена, низька),  Конкуренти в мережі (у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Конкуренти-блогери(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама). Виставки конкурентів(дата).
Пов’язане зображення
Таблиця 4.  Назва таблиці «Заявки клієнтів». Поля цієї  таблиці мають назву: Автор заявки(текст),  Зміст заявки(текст), Платіжна система(текст), Умови доставки(текст),  Умова замовлення(текст). Е-mail(текст), Мобільний клієнта(текст).
Таблиця 5. Має назву Послуги. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація), Назва послуги(у вигляді списку: сайт, кодування, редагування, макетування, форматування, просування), Постачальник послуги(у вигляді списку: ЕКГ, ВАМ, ФМГ, НЛУ ), Якість послуги(у вигляді списку: екстра, попурі, шик), Вартість(грошовий), Дата оплати(дата),  Отримувач(текст),  Дата отримання(дата), Адреса доставки(текст), Тип оплати(у вигляді списку: готівковий, безготівковий, платіжна картка), Розмір податку(число), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE).

Таблиця 6. Має назву Клієнти. Поля таблиці мають назви:  Код(автонумерація), Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Адрес(текст), Робочий телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00),  Домашній телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Мобільний телефон(у вигляді маски вводу: 000-000-00-00),  День народження(дата), Факс(текст), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE), Місце роботи(текст), Посада(текст).
Результат пошуку зображень за запитом "зразки баз даних Клієнт. Поля таблиці мають назви:"
Завдання 2. Вам треба виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.   Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.
2.   Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
3.   Створити наступні запити:
А) Вивести всі конкурентів, які наявні у базі даних.
Б) Вивести клієнтів, що замовили сайти. 
В) Вивести наявні назви мереж у базі даних. Г) Вивести наявну  кон’юктуру ринку послуг,
4.   Створити наступні звіти:
А) Підготовити до друку інфу про кон’юктуру ринку послуг,
Підготовити до друку інфу про кількість замовлень сайтів та реклам.

Результат пошуку зображень за запитом "зразки баз даних Клієнт. Поля таблиці мають назви:"

Пов’язане зображення



Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник


02. Проектування БД (тихий звук)
34. Завдання для тренування Форми 1-2 рівень


https://ru.calameo.com/read/005031991a5d4283ff338 - збірник практичних робіт з баз даних
https://ru.calameo.com/read/005031991f0fb6d3c1a30 - збірник практичних робіт з табл. процесора
https://ru.calameo.com/read/00503199120528a7680cd - збірник практичних робіт з текстового процесора


Яке призначення СКБД(системи керування базами даних)? 
 Відповідь:
Системи керування БД
здатні допомогти користувачеві:
Ø розпланувати, організовувати, контролювати і використовувати інформаційні ресурси для БД;
Ø реалізовувати дії, що керують даними та їхніми атрибутами в БД;
Ø генерують об’єкти БД, які  відповідають на запити;
Ø зв’язують різні об’єкти БД за певними критеріями;
Ø координувати роботу компонентів БД в межах допустимих операцій в БД;
Ø давати можливість відповідати на запит при зміні вимог до БД;
Ø забезпечувати передбачену поведінку при заміні даних в БД;
Ø забезпечувати захист інформації.

 Які критерії ефективності  БД(Бази даних)?
Відповідь:
Ø  Швидкодія доступу до даних в БД;
Ø Кількість одночасних користувачів БД;
Ø Час реакції на одночасний запит користувачів;
Ø Кількість накопиченого інформ.  ресурсу в БД;
Ø Статистика успішного використання ресурсу БД;
Ø Зберігання параметрів безпеки в базі даних;
Ø Наявність резервних копій БД.
Ø Можливість ідентифікувати користувачів БД;
Ø Протоколювання невдалих спроб доступу до БД;
Ø Можливість перевірка прав доступу до БД;
Ø Наявність каркаса БД, з якого можна знімати старе
 і “навішувати” нове, не втрачаючи ефективності.

Що означає багатофункціональна БД?
 БД може п’ять функціональних зон управління:
Ø управління конфігурацією(установка параметрів для нормального функціонування, запуску і зупинки компонентів, збирання інформації про поточний стан системи, прийом повідомлень про істотні зміни в умовах функціонування, зміна конфігурації системи);
Ø управління відмовами(виявлення відмов, їх ізоляція і відновлення працездатності системи);
Ø управління продуктивністю(збирання і аналіз статистичної інформації, визначення продуктивності системи в штатних і нештатних умовах, зміна режиму роботи системи);
Ø управління безпекою(реалізація політики безпеки шляхом створення, видалення і зміни сервісів і механізмів безпеки, розповсюдження відповідної інформації і реагування на інциденти);

Ø управління обліковою інформацією(тобто стягування платні за користування ресурсами БД).

 Контрольні  питання
   1. Для чого призначена програма Microsoft Access?
   2. Що таке “реляційні бази даних”?
   3. Яке поле називають ключевим?
   4. Яких типів можуть бути поля?
   5. Що таке “маска введення”? Навіщо її використовують?
   6. Навіщо накладати умову на значення поля? Що трапляється, якщо ввести варіанти, непередбачені в умові?
   7. Як вставити малюнок у таблицю бази?



КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ для осмислення поняття БД.


1.    Назвіть відомі вам СКБД. Чи мають вони сервіси безпеки?
2.    Проаналізуйте основні проблеми, які виникають при побудові БД  в MS Access?
3.    Охарактеризуйте принципи архітектури реляційної БД в MS Access?
4.    Охарактеризуйте особливості генерування об’єктів в MS Access.
5.    Проаналізуйте переваги та недоліки конструктора таблиць та майстра таблиць.
6.    У чому полягає різниця між таблицею та формою в MS Access?
7.    Проаналізуйте основні переваги форм в   MS Access?
8.    У чому полягають задача якісного аудиту БД?
9.    Охарактеризуйте поняття “активний аудит” і підходи до розв’язання задач активного аудиту в БД.
10. Наведіть та проаналізуйте основні функціональні компоненти активного аудиту в БД?
11. Обґрунтуйте необхідність використання сервісу для  візуалізації даних в БД?
12. Які архітектурні аспекти необхідно враховувати при побудові БД?
13. Для чого призначений сервіс захищеності в MS Access?
14. Наведіть показники потрібного рівня доступності користувача до БД.
15. Яким чином забезпечується цілісність БД?
16. Перерахуйте основні заходи забезпечення високої доступності до БД?
17. Назвіть заходи, які дозволяють підвищити рівень обслуговування БД..

18. Що таке “підтаблиця” в реляційній базі даних?




1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити