середу, 30 січня 2019 р.

База даних ЛІЦЕЙ в MS Access

Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД.


Практична  робота  13. 
База  даних  ЛІЦЕЙ  в  MS  Access

Завдання  1.  Самостійно  створіть  базу  даних  ЛІЦЕЙ,  яка  повинна  містити  такі  таблиці  і  форми:  «ІСТОРІЯ»,  «Методичні об’єднання», «Освітні простори»,    «Успішні ліцеїсти».

 «Таблиця  1  має  назву:  «ІСТОРІЯ»  вона  складається  з  13  полів(формат):
Код(авторнумерація). Тип  закладу(у  вигляді  списку:  державний;  приватний,  змішаний).  Вид  освітніх  напрямів  вигляді  списку:  інформаційний;  пізнавальний;  дизайнерський;  юридичний;  креативний;  економічний;  медичний, інше). Простір  освіти(у  вигляді  списку:  громадянський; інклюзивний; персональний; державний; приватний;  дистанційний;  інше).  Циркуляція  знань  вигляді  списку:  олімпіади; виставки;  ярмарки;  проекти;   конференції,  заліки, інше ). Форма навчання  вигляді  списку: очна;  заочна;  індивідуальна;   інше).  Успішні випускники(текст).  Заслужені учителі (текст). Ліцеїсти-блогери  вигляді  списку:  харизматичний;  імпульсивний,  самовпевнений, інше).  Авторська школа  вигляді  списку:  автентична, національна,  багатоорієнтовна, профільна, інше). Інноваційні проекти  вигляді  списку: НКП, ВОЛОНТЕР,  ДОПОМОГА,  інше).  Тип  партнерства  вигляді  списку:  міжнародний,  всеукраїнський,  обласний,  міський, інше).  Газета ліцею  вигляді  списку:  акцентна,  періодична,  пластична,  утилітарна, популярна,  інше).  Застосуйте  вирівнювання  «по  центру».
Таблиця  2  має  назву:  «Методичні об’єднання»  вона  складається  з  17  полів(формат):
Код(авторнумерація);  Назва  об’єднання(у  вигляді  списку: філологічне , іноземних мов, математики та фізики, суспільно-природничого циклу, початкових класів, естетики та спорту, інше).   Види діяльності   вигляді  списку:  методичний;  освітній;  проектний;  інше);  Види відповідальності  вигляді  списку:  посадовий,  персональний,  методичний,  волонтерський,  естетичний,  етичний, інше);  Види  активності  вигляді  списку:  он-лайновий,  оф-лайновий,  накопичувальний;  персональний);  Види соціальності  вигляді  списку:  відкритий;  закритий;  прозорий;  інше);  Види секретності  вигляді  списку:  службовий;  публічний;  таємний;  тіньовий, інше);  Види  самодіяльності  вигляді  списку: методичний;  освітній,  дослідницький, творчий, інше);  Види  конкуренції  вигляді  списку:  дипломатичний,  реакційний,  новаторський, інше);  Види  ініціативності  вигляді  списку:  виразний;  тривожний;  пассивний, інше);  Види  резолюційності(у  вигляді  списку:  виховний, делегований;  корпоративний;  громадський, інше);  Види  ситуаційності  вигляді  списку:  театральний,  публічний,  розсудливий,  мудрий, інше).  Види  захищеності  вигляді  списку:  груповий;  індивідуальний, інше).  Види  рішучості  вигляді  списку:  розвідувальний;  дослідницький;  боязкий;  неадекватний, інше).    Види  авторитетності  вигляді  списку:  престижний;  репутаційний;  довірчий;  самобутній, інше).  Види  впливу  вигляді  списку:  ерудований,  компетентний;  емоційний,  персональний;  дискримінаційний, інше). Види  самоконтролю  вигляді  списку:  моральний;  духовний;  інтелектуальний;  приватний, методичний, інше).
Таблиця  3  має  назву:  «Освітні простори»  вона  складається  з  9  полів(формат):
Код(авторнумерація).  Назва  простору  вигляді  списку:  авторський;  дистанційний;  очний;  інклюзивний;  офф-лайновий;  он-лайновий;  національний,  відео, інше).  Вік учасників(у  вигляді  списку:  молодший;  середній ;  старший;  інше).  Фактори(  у  вигляді  списку: методичний;  психологічний;  інтелектуальний;  творчий, інше ),  Напрями розвитку  вигляді  списку:  фізичний;  моральний;  психологічний;  інтелектуальний, духовний, інше),  Форми  вигляді  списку:  класичні;  групові;  індивідуальні;  інтерактивні;  класно-урочні, інше)  Принципи  вигляді  списку: координованість; взаємозалежність;  ієрархічність;  масовість;  передбачуваність, результативність, інше).  Види  сервісу  вигляді  списку:  екзотичний;  еклектичний, тематичний,  інше).  Види контролю  вигляді:  списку: поточний, заліки, тематичні роботи, практичні роботи,  загальний,  інше). Критерії  навченості ( у  вигляді:  списку:  компетентність;  обізнаність;  віра в свої здібності;  приємність від успіху;  реакція на помилку, інше)  Застосуйте  вирівнювання  «по  центру».
Таблиця  4  має  назву:  «Успішні ліцеїсти»  вона  складається  з  7  полів(формат):
Код(авторнумерація),  Ліцеїст(текст). Кількість  досягнень  вигляді  списку:  менше трьох,  менше чотирьох,  менше 10;  більше 100). Рівень досягнень  вигляді  списку:  міські олімпіади; обласні чемпіонати;  всеукраїнські турніри; фестивалі;конференції,  інше),  Фото ліцеїста  вигляді:  об’єкт ОLE),  Фото диплома  вигляді:  об’єкт OLE ).  Застосуйте  вирівнювання  «по  центру».

Створіть стильні форми до кожної таблиці.
Заповніть чотирма записами кожну таблицю за допомогою форми.
Створіть чотири прості запити на кожну таблицю окремо.
На основі запитів створіть чотири звіти.


Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник

02. Проектування БД (тихий звук)
34. Завдання для тренування Форми 1-2 рівень

Немає коментарів:

Дописати коментар