Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт) для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД;
Ø Сегментація та
розподіл даних в БД;
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД.
Як реалізуються БД?
Відповідь:
БД створюються і реалізуються на основі взаємно погоджених:
Ø Положень про реляційні Бази даних;
Ø Правил користування реляційною Базою даних;
Ø Методики генерування об’єктів БД;
Ø Вимог до ефективних Баз даних;
Ø Норм і стандартів безпеки інформації.
Практична робота 16.
База
даних РИНОК ПРАЦІ в MS Access
Під час виконання завдань дотримуйтесь
правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно
створіть базу даних Ринок праці,
яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Ринок
робочої сили», «Фактори ринку праці», «Ринок капіталу», «Ринок
збуту», «Офіси працевлаштування», «Відомості про трудові контракти» , «Ринок послуг».
Таблиця
1 має назву: «Ринок
робочої сили» вона складається з 11 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва служби працевлаштування(текст), Керівник
служби(текст), Перший заступник служби (текст), Другий
заступник служби (текст), Кількість пропозицій (текст), Кількість
попиту(текст), Місце розташування(текст), Телефони служби(число), Е-mail
служби(текст); Номер рахунку в банку(число). Термін існування(дата).
Таблиця
2 має назву: «Фактори
ринку праці» вона складається з 16 полів(формат):
Код(авторнумерація); Кількість
служб (число); Рівень попиту(у вигляді списку: високий,
середній , низький); Рівень пропозицій(у вигляді списку: високий, середній , низький); Рівень платні((у
вигляді списку: високий, середній, мінімальний); Рівень
безробіття (у вигляді списку: високий, середній ,
низький); Умови праці (у вигляді списку: державні,
приватні, персональні); Рівень
безпеки
(у вигляді списку: загальний; для службового
користування; низький); Рівень соцзахисту(у вигляді списку: загальний; пільговий; низький);
Таблиця
3 має назву: «Ринок
збуту» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва
ринку((у вигляді списку: сировини,
матеріалів, палива, готових виробів, проектних робіт, наукових досліджень,
послуг, житла); Термін попиту(у вигляді списку: термінові завдання,
просрочені завдання, делеговані завдання, завершені завдання, відправлені
завдання), Кількість контрактів(число), Кількість інтелектуальних бригад(число), Кількість
фізичних бригад(число), Кількість
м’якої сили (число),
Таблиця
4 має назву: «Пропозиції
ринку праці» вона складається з 7 полів(формат):
Код(авторнумерація), Тип кон’юктури(У вигляді
списку: трудодефіцитна; трудонадлишкова; рівноважна); Рівень оплати праці(у вигляді списку: бюджетний, офісний; ринковий,
чорний). Кількість населення(число). Кількість працездатних чоловіків(число). Кількість
працездатних жінок(число), Кількість
кваліфікованих працівників(число). Кількість некваліфікованих
працівників(число), Кількість малоконкуретних
працівників(число).
Таблиця
5 має назву: «Ринок
капіталів» вона складається з 10 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва ринку(у вигляді списку:
інвестицій, цінних паперів, грошей (кредитів)); Кількість конкурентів(число); Кількість власників(число); Кількість
доручень(число); Кількість
розписок(число); Кількість інвесторів(число); Кількість замовників(число);
Кількість нарядів на збут(число); Кількість відомостей(число).
Таблиця
6 має назву: «Ринок
послуг» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Кластер ринку(у вигляді списку: сервісний, інформаційний,
побутовий; монтажний; інший ). Кон'юнктура
ринку(у вигляді списку: посередницька, інформаційна, стимулююча; ризикована,
обмінна, розподільча). Дата послуги(дата),
Назва послуги(текст); Виконавець послуги(текст); Адресат послуги(текст). Результативність послуги(так-ні).
Таблиця 7 має
назву: «Офіси працевлаштування» вона складається
з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Номер
офісів(текст); Телефони офісів(число); Адреси офісів(текст); Терміни
роботи(дати). Спосіб співпраці(у
вигляді списку: юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний,
електронний).
Таблиця 8 має
назву: «Відомості про трудові контракти» вона складається
з 5 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назви
контракту(текст); Телефони агентів контракту(число); Адреси
агентів контракту(текст); Спосіб співпраці(у вигляді списку:
юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний). Спосіб оплати праці(текст).
Завдання 2. Вам
треба виконати:
1. Реалізувати
доцільні зв’язки між таблицями.
2.
Розробити
відповідні форми для введення даних у
кожну таблицю.
3.
Заповнити
таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
4.
Створити
наступні запити:
А) Вивести всі офіси
праці, які наявні.
Б) Вивести кількість
.
В) Вивести наявні
назви ринків, Г) Вивести наявну икон’юктуру ринку послуг,
5. Створити наступні звіти:
А) Підготовити
до друку інфу про конюктуру ринку послуг,
підготовити до
друку інфу про кількість працездатних жінок.
02. Проектування БД (тихий звук)
Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник
01. Створення БД та таблиць (тихий звук)
.
- База даних ЛІЦЕЙ в MS Access
- База даних СЮЖЕТ в MS Access
- База даних Довідник «МАТЕМАТИКА» в MS Access
- База даних БЕЗПЕКА в MS Access
- База даних ІСТОТА в MS Access
Системи керування БД
здатні допомогти користувачеві:
Ø розпланувати, організовувати, контролювати і використовувати інформаційні ресурси для БД;
Ø реалізовувати дії, що керують даними та їхніми атрибутами в БД;
Ø генерують об’єкти БД, які відповідають на запити;
Ø зв’язують різні об’єкти БД за певними критеріями;
Ø координувати роботу компонентів БД в межах допустимих операцій в БД;
Ø давати можливість відповідати на запит при зміні вимог до БД;
Ø забезпечувати передбачену поведінку при заміні даних в БД;
Ø забезпечувати захист інформації.
Відповідь:
Ø Швидкодія доступу до даних в БД;
Ø Кількість одночасних користувачів БД;
Ø Час реакції на одночасний запит користувачів;
Ø Кількість накопиченого інформ. ресурсу в БД;
Ø Статистика успішного використання ресурсу БД;
Ø Зберігання параметрів безпеки в базі даних;
Ø Наявність резервних копій БД.
Ø Можливість ідентифікувати користувачів БД;
Ø Протоколювання невдалих спроб доступу до БД;
Ø Можливість перевірка прав доступу до БД;
Ø Наявність каркаса БД, з якого можна знімати старе
і “навішувати” нове, не втрачаючи ефективності.
КОНТРОЛЬНІ
ПИТАННЯ для осмислення БД
1. Назвіть відомі вам СКБД.
Чи мають вони сервіси безпеки?
2. Проаналізуйте основні
проблеми, які виникають при побудові БД в MS Access?
3. Охарактеризуйте принципи
архітектури реляційної БД в MS Access?
4. Охарактеризуйте
особливості генерування об’єктів в MS Access.
5. Проаналізуйте переваги та
недоліки конструктора таблиць та майстра таблиць.
6. У чому полягає різниця між
таблицею та формою в MS Access?
7. Проаналізуйте основні
переваги форм в MS Access?
8. У чому полягають задача якісного
аудиту БД?
9. Охарактеризуйте поняття
“активний аудит” і підходи до розв’язування задач активного аудиту в БД.
10. Наведіть та проаналізуйте
основні функціональні компоненти активного аудиту в БД?
11. Обґрунтуйте необхідність
використання сервісу для візуалізації
даних в БД?
12. Які архітектурні аспекти
необхідно враховувати при побудові БД?
13. Для чого призначений
сервіс захищеності в MS Access?
14. Наведіть показники
потрібного рівня доступності користувача до БД.
15. Яким чином забезпечується цілісність
БД?
16. Перерахуйте основні заходи
забезпечення високої доступності до БД?
17. Назвіть заходи, які
дозволяють підвищити рівень обслуговування БД..
18. Що таке “підтаблиця” в
реляційній базі даних?
Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контакт з електронною поштою / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них. Email :lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: + 1-989-394-3740.
ВідповістиВидалити