Практична
робота 4. База даних Клас в MS Access
Завдання 1.
Самостійно створіть базу даних КЛАС,
яка повинна містити такі таблиці: «Відомості
про учнів(иць)», «Відомості про документи», Фото учнів, «Відомості про татів», «Відомості
про матерів», «Відомості про вчителів», «Відомості про підручники», «Відомості про події у класі», «Відомості про чергування у класі», «Колективні проекти класу».
Таблиця 1 має назву: «Відомості
про учнів(иць)», вона складається
з 9 полів(формат):
Код(авторнумерація),
Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Дата
народження(маска вводу: 00-00-0000), Мобільний
телефон(маска вводу: 000-000-0000), Домашня
адреса(текст), Навантаження (у
вигляді списку: активіст 1 ланки, активіст
2 ланки, активіст 3 ланки, член активу класу, староста, президент класу, член
парламенту школи), Протипоказання(так/ні).
Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 2 має назву: «Відомості
про документи», вона складається
з 8 полів(формат):
Код(авторнумерація),
Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Номер
особової справи(маска вводу: 00-000), Індентифікаційний
код(маска вводу: 0000000000000), Номер
учнівського квитка(маска вводу: 000-000). Копія свідоцтва дитини(так/ні).
Таблиця 3 має назву: «Фото учня(иці)», і має 6 полів(формат);
Код(авторнумерація),
Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Фотопортрет
(Поле объекта OLE). Фотоколаж(Поле
объекта OLE). В таблиці створити 5 записів(рядків) з фотками в комірках.
Таблиця 4 має назву: «Відомості про татів» і має 11 полів: (у
таблиці створити 5 записів про татів)
Код(авторнумерація),
Прізвище батька(текст), Ім’я батька(текст), По батькові тата(текст), Дата народження батька(маска вводу:
00-00-0000), Мобільний телефон батька(маска
вводу: 000-000-0000), Домашня адреса
батька(текст), Освіта батька(у
вигляді списку: повна вища, неповна вища, середня спеціальна,повна середня,
базова середня, початкова) Місце роботи
батька(у вигляді списку: військовий, бізнесмен, чиновник, службовець,
робітник, безробітний).Ідентифікаційний
код(текстовий). Кількість дітей у
сім’ї(числовий).
Таблиця 5 має назву: «Відомості про матерів» і складається з
11 полів: (у таблиці створити 5 записів
про мам).
Код(авторнумерація),
Прізвище мами (текст), Ім’я мами(текст), По батькові мами(текст), Дата
народження мами(маска вводу: 00-00-0000), Мобільний телефон мами(маска вводу: 000-000-0000), Домашня адреса мами(текст), Освіта мами(у вигляді списку: повна
вища, неповна вища, середня спеціальна,повна середня, базова середня,
початкова) Місце роботи мами(у вигляді
списку:військова, бізнесмен, чиновник, службовець, робітниця, безробітна).Ідентифікаційний код(текстовий). Кількість дітей у сім’ї(числовий).
Таблиця 6 має назву: «Відомості про вчителів» складається з 10
полів, (у таблиці створити 5 записів (рядків):
Код(авторнумерація), Прізвище
учителя(текст), Ім’я учителя(текст),
По батькові учителя(текст), Дата народження учителя(маска вводу:
00-00-0000), Мобільний телефон учителя(маска
вводу: 000-000-0000), Предмет учителя(текстовий). Сайт
учителя(гіперпосилання). Номер класу учителя, Домашня адреса учителя.
Таблиця 7 має назву: «Відомості про підручники» має 20 полів: Код, ПІБ учня, Предмети(усі-усі), Кіль-сть
книг.
Таблиця 8 має назву: «Відомості
про події» складається з 4 полів: Код,
Дата події, Опис події, Фото події.
Таблиця 9 має назву: «Відомості чергування» складається з 3 полів:
Код, Дата , Номер чергової ланки.
Таблиця 10 має назву: «Колективні проекти класу» складається
з 3 полів: Код, Дата, Назва,
Відповідальні.
Завдання 2.
Створіть форми у відповідності до створених таблиць, збережіть ці форми і введіть по два записи у кожну таблицю, використовуючи форму.
Форми в Ms Access .
Форми в Ms Access.
Форма в програмі Access – це аналог вітрини в магазині, яка дає змогу легко переглядати та вибирати потрібні товари. Оскільки форми – це об’єкти, за допомогою яких користувачі можуть додавати, редагувати або відображати дані, що зберігаються в локальній базі даних Microsoft Access, структура форми – це важливий аспект. Якщо очікується, що локальну базу даних Access використовуватимуть кілька користувачів, її слід правильно спроектувати, щоб вони могли ефективно й точно вводити дані.
Існує кілька способів створення форми настільної бази даних Access, найпоширеніші з яких описані в цій статті.
Форми в Ms Access .
Форма — це тип об'єкта бази даних, який, зазвичай, використовують для зручного (для користувача) відображення записів у базі даних.Існує кілька варіантів застосування форм:
• форми для введення даних;
• кнопкові форми (для виконання заданих дій);
• користувацьке вікно (для відкриття інших форм або інших об'єктів бази даних).
2. СТВОРЕННЯ ФОРМ
Форму можна створити будь-яким із трьох способів:
• за допомогою Автоформы на основі таблиці;
• за допомогою майстра на основі однієї або кількох таблиць;
•створення «вручну» в режимі конструктора.
Розглянемо докладніше всі варіанти створення форм.
Створення форми за допомогою Автоформы. Такий варіант зручно застосовувати, коли потрібно, щоб користувачеві було видно всі поля та записи базової таблиці (тобто таблиці, на основі якої створюється форма).
Зверніть увагу, що коли базова таблиця (або інший об'єкт, на основі якого будуватиметься форма) має зв'язані таблиці, то в формі можна вмістити поля із записами таких об'єктів.
Для створення форми слід виконати такі дії:
• відкрити потрібну базу даних. У вікні бази даних обрати об'єкт Формы;
• натиснути кнопку Создать на панелі інструментів вікна бази даних (рис. 1);
Немає коментарів:
Дописати коментар