пʼятниця, 17 вересня 2021 р.

20.09. 2021-26.09.2021 Багатовимірна структура веб-сайтів

20.09.2021-26.09.2021 

Конспект уроку для учнів

Тема: Багатовимірна структура веб-сайтів. Засоби автоматизації опрацювання інформації на веб-сторінках. Створення тренувального тесту   в  GoogleForms

Теоретична частина

 

Подивись презентацію про Веб-ресурси

Опрацюємо багатовимірну структуру веб-сайтів на прикладі онлайн додатку  Google Forms

 Спосіб створення тесту в Google Forms


























Практична частина

Практична робота в  GoogleForms

Завдання 1.  Створити  тренувальний тест на платформі GoogleForms  за відповідним зразком і налаштувати його автоматичну перевірку із занесенням результатів у  електронну таблицю

 

Зразок «Тренувальний тест» для заповнення GoogleForms  

1. Що таке ІНФОРМАЦІЯ?

Інформація - це роз'яснення, виклад, запис в конспекті;
Інформація - це атрибут розумних істот, які вміють виробляти факти і досвід;
Інформація - це спостереження і фіксування міркувань з наступним повідомленням живим істотам про свої спостреження;
Інформація - це сукупність деяких відомостей, повідомлень, даних, знань, поданих у певному вигляді.

2. Що таке інформаційні процеси?

Сукупність апаратних та програмних засобів, які забезпечують автоматизацію, збирання, накопичення, систематизацію, зберігання, подання, передавання інформації;
Послідовна зміна стану та(або) уявлення про інформацію в результаті дій, які з нею можна виконати: вимірювання, зберігання, опрацювання, передавання,захист інформації тощо;
Сукупність засобів і методів керування пошуку інформації в глобальній мережі про стан об'єкта, явища або процесу;
всі попередні пункти хибні.

3. ЯКА СУМА ОЧОК НА УСІХ ГРАННЯХ ГРАЛЬНОГО КУБИКА?

21;
22;
20;
всі попередні пункти хибні.

4. Яка найбільша сума очок на трьох гранях грального кубика, які мають спільну вершину?

13;
14;
15;
всі попередні пункти не вірні.

5. Яка найменша сума очок на трьох гранях грального кубика, які мають спільну вершину?

8;
7;
6;
всі попередні пункти не вірні.

6. Два гравці виклали усі кісточки доміно за правилами гри. На одному кінці "ланцюжка" перший гравець поклав останню кісточку з порожньою клітинкою. Скільки очок на другому кінці "ланцюжка"?

3;
1;
порожня клітинка;
всі попередні пункти не вірні.

7. Уявіть собі, що ви закінчили грати в доміно, що можна сказати про кількість очків на кінцевих кісточках доміно?

однакова кількість очок;
не однакова кількість;
сума очок на обох кінцях непарна;
всі попередні пункти не вірні.

8. На дошці записано 2 одиниці і 2 двійки. За хід дозволяється стерти дві будь-які цифри, а, якщо вони однакові, написати двійку, а якщо різні – одиницю. Якщо остання цифра, що залишилася на дошці одиниця, виграв перший гравець, якщо двійка — то другий. Чому у цій грі завжди перемагає гравець, який не розпочинає гру?

Непарність кількості одиниць на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Парність кількості одиниць на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Непарність кількості двійок на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.
Парність кількості двійок на дошці після кожного ходу не змінюється. Оскільки спочатку одиниць було парне число, то після останнього ходу на дошці не може залишатися одна (непарне число!) одиниця. Тому виграє другий гравець.

9. Двоє по черзі розламують шоколадку 6x8. За один хід дозволяється зробити прямолінійний розлом будь-якої частини вздовж заглиблення. Програє той, хто не зможе зробити хід. Хто забезпечить собі перемогу?

ніхто з гравців не переможе;
гравець, що робить парні ходи;
починаючий гравець;
всі попередні пункти хибні.

10. Маємо три купи каменів: в першій – 10, в другій – 15, в третій – 20. Грають двоє. За хід дозволяється розділити будь-яку купу на дві менші; програє той, хто не зможе зробити хід. Хто програє у цій грі?

всі наступні пункти не вірні;
гравець, який робить парні ходи, програє;
гравець, який розпочинає гру, виграє;
гравець, який розпочинає гру, програє.

11. Двоє по черзі кладуть п'ятаки на круглий стіл, причому так, щоб вони не накладались один на одного. Програє той, хто не може зробити хід. Хто перемагає при найкращій грі?

гравець, який розпочинає гру;
гравець, який не розпочинає гру;
ніхто не переможе;
всі попередні пункти хибні.

12. Ромашка має а) 12 пелюсток; б) 11 пелюсток. За хід дозволяється відірвати або одну пелюстку, або дві, що ростуть поруч. Програє той, хто не може зробити ходу. Хто перемагає при найкращій грі?

тільки в першому пункті виграє починаючий;
В обох пунктах виграє перший гравець;
В обох пунктах виграє другий гравець;
тільки в другому пункті виграє починаючий.

 


Протестувати виконання цього тесту  і виправити помилки

 

Результат виконаної практичної роботи 

це гіперпосилання на  веб-сторінку в додатоку  Google Forms  із тестом( Тренувальний тест) надіслати вашому учителю на електронну скриньку: 

vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)


Завдання на розвиток  кмітливості 

та винахідливості

































 

Тестування знань з інформатики

Обeріть декілька варіантів відповідей у кожному запитанні

1.(1бал). Для створення текстової інформації, що  містить 2021 символ, варто використати такі текстові редактори:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point;    Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV Notepad; Є. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.

 

2.(1бал). Для створення   електронної презентації, що  містить 221 слайд з анімаціями, варто використати такі редактори презентацій:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point   Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV NotepadЄ. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.

 

3.(1бал). Для створення   електронної таблиці, що  містить 21 формулу для обчислення, варто використати такі середовища для електронних таблиць:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point   Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV NotepadЄ. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.

 

 

4.(1бал). Для створення   електронного зображення, що  містить 21 шаблон  для малювання, варто використати такі середовища для опрацювання електронних зображень:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point   Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV NotepadЄ. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.

 

5.(1бал). Для створення   електронного алгоритму, що  містить 21 команду розгалуження та повторення для обчислення, варто використати такі середовища для опрацювання та реалізації алгоритмів мовою програмування:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point   Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV NotepadЄ. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.

 

6.(1бал). Для створення   електронної скриньки, що  містить 21 електронну хмару з додатками, варто використати такі служби для електронного листування:

А. Блокнот;     Б.WordPad;     В. MS Word;  Г. MS Power Point   Ґ. Calc;  Д. MS Excel;    Е. BDV NotepadЄ. Writer,  Ж. Thonny;    З. Math;      И. Draw;      І. Base;     Ї.   Impress;  K. MS Access; Л. Scratch; M. PaintН. Gmail.

 

 

7.(1бал). Які властивості електронного символу в тексті  можна відформатувати у офісному додатку текстового редактора:

А. Напівжирне накреслення;     Б.Підкреслення;     В. Колір тексту Г. Зміна шрифту   Ґ. Розмір шрифту;  Д. Колір виділення шрифту;    Е. Стиль написанняЄ. Колонтитул,  Ж. Міжсимвольний інтервал;    З. Орієнтація;      И. Табуляція;      І. Макет слайда;     Ї.   Групування;  K. АнімаціяЛ. Наведення сітки;  M. Контури фігури;  Н. Створення списку.

 

 

8.(1бал). Які властивості електронної клітинки в таблиці  можна відформатувати у офісному додатку табличного редактора:

А. Формат клітинки;     Б.Висота клітинки;     В. Колір тексту в клітинці Г. Зміна адреси або назви клітинки   Ґ. Ширина клітинки;  Д. Колір заливки клітинки;    Е. Колір контуру клітинкиЄ. Колонтитул клітинки,  Ж. Клітинковий інтервал;    З. Орієнтація клітинки;      И. Табуляція клітинки;      І. Макет клітинки;     Ї.   Групування клітинок;  K. Анімація клітинокЛ. Наведення захисту клітинки;  M. Невидимість формул в клітинці;  Н. Правило виділення клітинки.

 

 

 

 

 

9.(1бал). Які властивості об’єктів електронного слайда в презентації  можна відформатувати у офісному додатку редактора презентації:

А. Висота слайда;     Б. Ширина слайда;     В. Колір тексту на слайді Г. Зміна шрифту заголовку слайда   Ґ. Розмір шрифту заголовку слайда;  Д. Колір виділення заголовку слайда;    Е. Анімаційний перехід слайдаЄ. Макет слайда;  Ж. Міжслайдовий інтервал;    З. Орієнтація слайда;      И. Табуляція на  слайді;      І. Макет схеми на слайді;     Ї.   Групування зображень на слайді;  K. Анімація тексту на слайдіЛ. Наведення сітки на слайді;  M. Наведення напрямних ліній на слайді; Н. Створення гіперпосилання на слайді.

 

10.(1бал). Які властивості об’єктів електронного листа можна відформатувати у службі електронного листування:

 

А. Додати у графу «Кому» декілька електронних адрес;     Б. Написати тему листа трьома різними мовами;     В. Прикріпити до листа декілька файлів різних форматів Г. Змінити  адреси в гіперпосилання у змісті листа   Ґ. Вставити таблицю в електронний лист;  Д. Вставити зображення в електронний лист;    Е. Змінити колір заливки тексту у змісті листа;  Є. Створити колонтитули в листі,  Ж. Змінити інтервал між усіма символа у тексті;    З. Змінити орієнтацію тексту у листі;      И. Змінити табуляцію у листі;      І. Змінити макет листа;     Ї.   Створити групування листів за адресатами;  K. Змінити анімацію тексту у листі Л. Наведення захисту даних у листі;  M. Невидимість тексту у листі;  Н. Змінити правило виділення спаму у листі.

 

11. Продовжити тестування в на основі Google-Forms


Немає коментарів:

Дописати коментар