субота, 20 березня 2021 р.

Дистанційна освіта з інформатики 22.03.2021 - 28.03.2021

 

Дистанційна освіта з інформатики в період березня  2021 року

22.03.2021 - 28.03.2021

Конспект уроку для учнів

Тема: Поняття про просторовий веб-дизайн. Заголовки сайтів. Розміри сторінок, піктограм, зображень. Динамічні елементи на веб-сторінці.

Теоретична частина

Створенння сайту відбувається з дотриманням певних етапів:

Проектування

Збирається детальна інформація,

ставляться цілі проекту ,

планується бюджет.

Результатом даного етапу є технічне завдання.

Це - текстовий документ, в якому детально описується проект.

 

Розробка дизайну

Ідеї, закладені в технічному завданні, втілюються у вигляді ескізів сторінок. Результатом є дизайн-макет сайту:

 графічний файл, виконаний в одній з графічних програм.

Дизайн макет повинен містити докладний опис використаних кольорів, шрифтів тощо. Якщо початкова та внутрішні сторінки сайту відрізняються, це теж повинно бути відображено в дизайн-макеті.

 

Макетування сторінок

На основі дизайн-макету створюється макет шаблонних сторінок, втілених вже в мові HTML, вони містять графічну інформацію, приєднані таблиці стилів.

 

Програмування сервісів

 Окрім статичної текстової та графічної інформації сайт може містити різні інтерактивні сервіси:

 форми для реєстрації клієнтів, гостьові книги.

 

Публікація сайту, наповнення інформацією

 На цьому кроці створений каркас переноситься на віддалений сервер і сайт починає заповнюватися текстовою інформацією. Професійні сайти для цього забезпечуються системами управління вмістом. Вони надають можливість додавати інформацію власником сайта, який не є фахівцем ані в мові HTML ані в програмуванні, він знайомий лише з основами роботи на комп'ютері.

 

Супровід та просування проекту

Будь-який сайт необхідно «просувати», тобто робити дії з підвищення його популярності. Це не разова, а планомірна робота з відстеження відвідуваності, збору відгуків відвідувачів, внесенню змін у вміст, додавання нової інформації.

 

Просторовий дизайн веб-сторінок

Згідно з дослідженнями користувач приділяє найбільшу увагу Fподібній області екрану. Тому дуже важливо зосередити основну інформацію на початку сторінки, а також використовувати заголовки, списки, абзаци для виділення значущої інформації та привертання уваги відвідувача сайту.

При дизайні веб-сторінок потрібно враховувати їхні розміри. Більшість веб-сторінок буде відображатись на стандартних моніторах з розширенням 800х600 пікселів. Таким чином при відображенні сайту на екрані можна розраховувати на 760х410 пікселів (з відкиданням на екрані місця для меню браузера та панелей операційної системи).

 Варто продумувати і довжину сторінок. Довгі сторінки вимагають більше часу для завантаження, хоча дозволяють при цьому отримати більше інформації. Краще розмістити більшість функціональних елементів в межах видимості першого екрана прокручування.

Більшість домашніх сторінок сайтів в Інтернеті мають схожу структуру, а саме: нагорі знаходиться горизонтальна панель, переважно кольорова. Зазвичай вона використовується для розміщення логотипу, навігаційної панелі та панелі пошуку. Ліва колонка має кольорове тло. Зазвичай містить навігаційне меню. Центральна частина має біле тло. Переважно має одну широку колонку або дві менші, містить фотографії, ілюстрації, перелік новин, а також гіперпосилання на окремі розділи сайту. Права колонка має біле тло і використовується для розміщення інформаційних блоків на кольоровому тлі. Кількість та назви сторінок сайту будуть залежати від тематики, обраної інформаційної архітектури, кількості матеріалів тощо.

Серед усіх інших сторінок варто відзначити наступні. Карта сайту створюється якщо веб-вузол є досить великим і містить перелік всіх розділів сайта у вигляді списку гіперпосилань. Новини. Практично кожен сайт має оновлення, їх варто виносити у відповідний розділ. Користувачі знатимуть дату додавання матеріалів, останніх публікацій чи новин. Проте, незалежно від наявності окремої сторінки, на сайті завжди необхідно подавати інформацію про дату останніх змін.

Контакти.

Важливо надати користувачеві можливість зв’язатись з автором сайта чи з компанією, яка на ньому представлена. Передусім це електронна та поштова адреси, інформація про те, як дістатись. Запитання: Який поширений тип сторінки?

 

Практична частина

 

 Завдання 1. Реалізувати кодування веб-сторінки на основі HTML-кодування.

 

Реалізація.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

<HTML><HEAD><TITLE>Тест шаблон ІНФОРМАТИКА</TITLE>

<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1251">

<SCRIPT language=JAVASCRIPT>

<!--

var r1=0, r2=0, r3=0, r4=0, r5=0, r6=0, r7=0, r8=0, r9=0, r10=0, r11=0, r12=0

var text=""

OCINKA=0

 

         function CountRez() {

                   var count=0;

                   count=(r1+r2+r3+r4+r5+r6+r7+r8+r9+r10+r11+r12);

                OCINKA=count

                   if ((count>=10)&&(count<=12)) {text="Ви склали іспит на ВІДМІННО!";}

                   if ((count<10)&&(count>=7)) {text="Ви склали іспит на ДОБРЕ!";}

                   if ((count<7)&&(count>=4)) {text="Ви склали іспит на ЗАДОВІЛЬНО!";}

                   if (count<4) {text="Ви НЕ володієте знаннями про Інформаційні Системи!";}

                  

 

  myWin= open("", "displayWindow",

    "width=500,height=200,scrollbars=yes,menubar=yes");

   myWin.document.open();

  myWin.document.write("<html><head><title>Результат теста");

  myWin.document.write("</title></head><body bgcolor='#ffffcc'>");

  myWin.document.write("<center><small><h2>");

  myWin.document.write(OCINKA);

  myWin.document.write("<br><hr><br>");

 myWin.document.write(text);

  myWin.document.write("</small></center>");

  myWin.document.write("</body></html>");

  myWin.document.close();  }

 

-->

   </SCRIPT>

<SCRIPT language=JavaScript1.2>

<!--//

 

// your message here

var msg='*ТИ ДОБРЕ ПОДУМАВ?*';

 

var font='Verdana,Arial';

var size=4; // up to seven

var color='#006400';

 

// This is not the rotation speed, its the reaction speed, keep low!

// Set this to 1 for just plain rotation w/out drag

var speed=.2;

 

// This is the rotation speed, set it negative if you want

// it to spin clockwise

var rotation=.1;

 

// Alter no variables past here!, unless you are good

//---------------------------------------------------

 

var ns=(document.layers);

var ie=(document.all);

var msg=msg.split('');

var n=msg.length;

var a=size*15;

var currStep=0;

var ymouse=0;

var xmouse=0;

var scrll=0;

var props="<font face="+font+" size="+size+" color="+color+">";

 

if (ie)

window.pageYOffset=0

 

// writes the message

         if (ns){

         for (i=0; i < n; i++)

                   document.write('<layer name="nsmsg'+i+'" top=0 left=0 height='+a+' width='+a+'><center>'+props+msg[i]+'</font></center></layer>');

         }

         if (ie){

                   document.write('<div id="outer" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');

                   for (i=0; i < n; i++)

                            document.write('<div id="iemsg" style="position:absolute;top:0px;left:0;height:'+a+';width:'+a+';text-align:center;font-weight:regular;cursor:default">'+props+msg[i]+'</font></div>');

                            document.write('</div></div>');

         }

         (ns)?window.captureEvents(Event.MOUSEMOVE):0;

 

function Mouse(evnt){

         ymouse = (ns)?evnt.pageY+20-(window.pageYOffset):event.y; // y-position

         xmouse = (ns)?evnt.pageX+20:event.x-20; // x-position

}

 

if (ns||ie)

(ns)?window.onMouseMove=Mouse:document.onmousemove=Mouse;

y=new Array();

x=new Array();

Y=new Array();

X=new Array();

for (i=0; i < n; i++){

         y[i]=0;

         x[i]=0;

         Y[i]=0;

         X[i]=0;

}

 

function makecircle(){ // rotation properties

if (ie) outer.style.top=document.body.scrollTop;

currStep-=rotation;

         for (i=0; i < n; i++){ // makes the circle

                   var d=(ns)?document.layers['nsmsg'+i]:iemsg[i].style;

                   d.top=y[i]+a*Math.sin((currStep+i*1)/3.8)+window.pageYOffset-15;

                   d.left=x[i]+a*Math.cos((currStep+i*1)/3.8)*2; // remove *2 for just a plain circle, not oval

         }

}

 

function drag(){ // makes the resistance

         scrll=(ns)?window.pageYOffset:0;

         y[0]=Math.round(Y[0]+=((ymouse)-Y[0])*speed);

         x[0]=Math.round(X[0]+=((xmouse)-X[0])*speed);

         for (var i=1; i < n; i++){

                   y[i]=Math.round(Y[i]+=(y[i-1]-Y[i])*speed);

                  x[i]=Math.round(X[i]+=(x[i-1]-X[i])*speed);

 

         }

         makecircle();

         // not rotation speed, leave at zero

         setTimeout('drag()',10);

}

if (ns||ie)window.onload=drag;

 

// -->

</SCRIPT>

 

<META content="MSHTML 6.00.2900.2180" name=GENERATOR></HEAD>

<BODY bgColor=#ffff00 onload=drag><FONT face=arial,helvetica,sans-serif

color=#0000ff size=4>

<TABLE cellSpacing=2 cellPadding=2 align=center

background=Тести4.files/Тест3.html border=0>

  <TBODY>

  <TR>

    <TD colSpan=2>

      <H1 align=center><FONT color=#ff3333>ТЕСТ  <BR></H1></FONT></TD></TD></TR>

  <TR>

    <TD colSpan=2>

      <H1 align=center><FONT color=#55c555><BR>Початковий курс <BR>пошукачів

      ВЛАСТИВОСТЕЙ <BR>іноформації.

<BR></H1></FONT></TD></TD></TR></TBODY></TABLE>

 

<FORM><H4><FONT color=#ff3333>1.  </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r1=0 type=radio value=v1 name=R1> <BR>

<INPUT type=radio value=V2 name=R1onclick=r1=0>  <BR>

<INPUT onclick=r1=0 type=radio value=V3 name=R1> <BR>

<INPUT onclick=r1=1 type=radio value=V4 name=R1> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>2.  </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r2=0 type=radio value=V1 name=R2> <BR>

<INPUT onclick=r2=1 type=radio value=V2 name=R2> <BR>

<INPUT onclick=r2=0 type=radio value=V3 name=R2> <BR>

<INPUT onclick=r2=0 type=radio value=V4 name=R2> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>3.  </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r3=1 type=radio value=V1 name=R3> <BR>

<INPUT onclick=r3=0 type=radio value=V2 name=R3> <BR>

<INPUT onclick=r3=0 type=radio value=V3 name=R3> <BR>

<INPUT onclick=r3=0 type=radio value=V4 name=R3> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>4.   </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r4=0 type=radio value=V1 name=R4> <BR>

<INPUT onclick=r4=0 type=radio value=V2 name=R4> <BR>

<INPUT onclick=r4=1 type=radio value=V3 name=R4> <BR>

<INPUT onclick=r4=0 type=radio value=V4 name=R4> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>5. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r5=0 type=radio value=V1 name=R5> <BR>

<INPUT onclick=r5=0 type=radio value=V2 name=R5> <BR>

<INPUT onclick=r5=1 type=radio value=V3 name=R5> <BR>

<INPUT onclick=r5=0 type=radio value=V4 name=R5> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>6.  </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r6=0 type=radio value=V1 name=R6> <BR>

<INPUT onclick=r6=0 type=radio value=V4 name=R6> <BR>

<INPUT onclick=r6=1 type=radio value=V2 name=R6> <BR>

<INPUT onclick=r6=0 type=radio value=V3 name=R6> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>7. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r7=1 type=radio value=V1 name=R7> <BR>

<INPUT onclick=r7=0 type=radio value=V2 name=R7> <BR>

<INPUT onclick=r7=0 type=radio value=V3 name=R7> <BR>

<INPUT onclick=r7=0 type=radio value=V4 name=R7> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>8. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r8=0 type=radio value=V1 name=R8> <BR>

<INPUT onclick=r8=1 type=radio value=V2 name=R8> <BR>

<INPUT onclick=r8=0 type=radio value=V3 name=R8> <BR>

<INPUT onclick=r8=0 type=radio value=V4 name=R8> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>9. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r9=0 type=radio value=V1 name=R9> <BR>

<INPUT onclick=r9=0 type=radio value=V3 name=R9> <BR>

<INPUT onclick=r9=1 type=radio value=V2 name=R9> <BR>

<INPUT onclick=r9=0 type=radio value=V4 name=R9> </H5></FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>10. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r10=0 type=radio value=V1 name=R10> <BR>

<INPUT onclick=r10=0 type=radio value=V2 name=R10> <BR>

<INPUT onclick=r10=0 type=radio value=V3 name=R10> <BR>

<INPUT onclick=r10=1 type=radio value=V4 name=R10> </H5>

</FORM>

<H4><FONT color=#ff3333>11. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r11=1 type=radio value=V1 name=R11> <BR>

<INPUT onclick=r11=0 type=radio value=V2 name=R11> <BR>

<INPUT onclick=r11=0 type=radio value=V3 name=R11> <BR>

<INPUT onclick=r11=0 type=radio value=V4 name=R11> </H5>

</FORM>

 

<H4><FONT color=#ff3333>12. </FONT>

<FORM><H5>

<INPUT onclick=r12=0 type=radio value=V1 name=R12> <BR>

<INPUT onclick=r12=0 type=radio value=V2 name=R12> <BR>

<INPUT onclick=r12=1 type=radio value=V3 name=R12> <BR>

<INPUT onclick=r12=0 type=radio value=V4 name=R12> </H5>

</FORM>

<HR>

 

<FORM>

<H4>Ви відповіли на всі запитання? Тепер натисніть на кнопку: <INPUT onclick=CountRez() type=button value="Видати результат" name=B1></H4></FORM><TR><TD width="100%" Align="center" Valing="top" colspan="12">

 

       <H3 align=center> <FONT face="Times New Roman" color=#0ead>

         В інформатиці не все так просто і легко, як іноді здається.

           </FONT><TR><TD width="100%" Align="center" Valing="top" colspan="12">

       <H3 align=center> <FONT face="Times New Roman" color=#ff3333>

         математик Сергій Вінницький</FONT></FONT>

<H4><FONT color=#0000ff size=5>В Інтернеті на сайті <FONT face="Times New Roman" color=#ff3333>sxz.mylivepage.ru.</FONT> є різні способи розвязування олімпіадних задач.</FONT></H4></TD>

</H3></H3></PRE></BODY></HTML>

 

**********************************

Результат виконаної практичної роботи це файл( index1.html) надіслати вашому учителю на електронну скриньку: 
vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)
ktdfz@i.ua (Юрій Васильович)

 



******

Додаткові завдання на розвиток кмітливості

1.Задача про джерела інформації

Як  пересічній людині  варто впорядкувати  джерела інформації за ознакою надійності(рівнів об’єктивності, достовірності, очевидності, заангажованності) від найвищої  довіри  до найнижчої недовіри, якщо в його розпорядженні є такі джерела інформації:

·
        Анонімна зацікавлена особа, як джерело, що повідомляє факти та події.
·        Анонімна незацікавлена особа, як джерело, що повідомляє факти та події.
·        Незацікавлений очевидець, що спостерігав подію, перебуваючи безпосередньо на місці  події.
·        Безпосередній виконавець або учасник події.
·        Документ, що засвідчує факт та подію.
·        Журналіст, що освітлює дану подію, перебуваючи безпосередньо на місці  події.
·        Зацікавлена сторона, що повідомляє про подію та факти.
·        Експерт або спеціаліст, що знає, як проаналізувати отримані дані та доступні факти.
·        Слухи в суспільстві, в мережі про факти та події.

Відповідь. Взагалі,   поняття «правдивість інформації» -  суб’єктивне та відносне поняття у проміжках часу. Наприклад  істина деякого факту  вимірюється  чітко встановленими критеріями достовірності, які прийнятті до уваги на даний час.  Зрозуміло, що критерії достовірності можуть змінюватися.
На думку автора задачі ієрархія надійності (об’єктивності,  достовірності, очевидності) джерел інформації про події та факти буде такою:
1.                 Журналіст, що освітлює дану подію, перебуваючи безпосередньо на місці  події.
2.                Незацікавлений очевидець, що спостерігає подію, перебуваючи безпосередньо на місці  події.
3.                Безпосередній виконавець  та учасник події.
4.                Документ, що засвідчує факт та подію.
5.               Зацікавлена сторона, що повідомляє про подію та факти.
6.                 Експерт або спеціаліст, що знає, як проаналізувати отримані дані та доступні факти.
7.                 Слухи в суспільстві, в мережі про факти та події.
8.                 Анонімна зацікавлена особа джерело, що повідомляє факти та події.
9.                   Анонімна незацікавлена особа джерело, що повідомляє факти та події.

2.Задача  блогера
Які дії потрібно зробити блогеру для  поповнення свого блогу інформацією? Виберіть необхідні  дії  і впорядкуйте їх:
·       Показати у різних форматах власну  незаангажованість.
·       Підтвердити надійність декількох джерел  інформації.
·       Розказати, повідомити про цінність її для людей.
·       Знайти незалежні джерела інформації про факти та події.
Відповідь.
1.   Знайти незалежні джерела інформації про факти та події.
2.   Розказати, повідомити про цінність її для людей.
3.   Підтвердити надійність  декількох джерел  інформації.

4.   Показати у різних форматах власну  незаангажованість. 

3.Задача пошуку і фільтрації інформації

Які причини спонукають людей шукати і фільтрувати інформацію?
Виберіть  ті стани людини, що спонукають людей шукати інформацію:
·       Невпевненість людини у власних вчинках .
·       Невизначеність у виборі між можливостями.
·       Обґрунтування якогось приватного факту.
·       Виклики для персональних цінностей.
·       Маніпуляція ЗМІ свідомістю людей.
·       Залежність від поведінки інших людей.
·        Просування власної ідеї через бар’єри непорозуміння.
·       Пошук розваг та способів відпочинку.
·       Конкуренція за лідерство.
·       Осуд точки зору на подію.

 Відповідь.
1.   Невпевненість людини у власних вчинках .
2.   Невизначеність у виборі між можливостями.
3.   Обґрунтування якогось приватного факту.
4.   Виклики для персональних цінностей.
5.   Маніпуляція ЗМІ свідомістю людей.
6.   Залежність від поведінки інших людей.
7.    Просування власної ідеї через бар’єри непорозуміння.
8.   Пошук розваг та способів відпочинку.


4.Задача про інформаційну працю

В яких галузях суспільної діяльності робота з інформацією є головною? Виберіть  із запропонованих  слів ті, що вказують виключно на інформаційну працю:  
·       Освіта.
·       Наука.
·       Медіа.
·       Інтернет.
·       Засоби комунікації.
·       Спорт.

Відповідь:
    1.   Освіта.
2.   Наука.
3.   Медіа.
4.   Інтернет.

5.Задача про інформаційну технологію

Які технології випереджають  одна одну: медіа чи інформаційні?
Відповідь: 1) інформаційні технології; 2) медіа.

6.Задача про  маніпулятивні технології

У яких сферах діяльності використовуються інформаційні технології для маніпуляції масовою свідомістю?  
Виберіть  із запропонованих  слів ті, що вказують на маніпуляцію  інформацією заради впливу на масову свідомість: 
·       реклама;
·       релігія;
·       психологія;
·       Інтернет;
·       філософія;
·       телебачення;
·       торгівля;
·       медицина.

Відповідь:

1.   Реклама;
2.   релігія;
3.   психологія;
4.   Інтернет;
5.   філософія;
6.   телебачення;
7.   торгівля.

7.Задача про  цілком секретну інформацію

Чи  може троє осіб зберігати цілком секретну інформацію?
Яка найбільша кількість учасників мережі може зберігати таємницю?

Відповідь: Одна. Якщо факт знають двоє осіб, то це вже не таємниця.

8.Задача про передачу інформації

Яку інформацію можна повідомляти за допомогою тільки очей?
Виберіть  із запропонованих  слів ті, що вказують на невидимий спосіб передавання інформації:
·       телепатія;
·       розмова;
·       Інтернет;
·       телефон;
·       телебачення;
·       листування;
·        факс.

Відповідь:  телепатія.

9.Задача про  носіїв  інформації

Чи існує інформація без матеріальних носіїв?
Виберіть  із запропонованих  слів ті, що вказують на  матеріальні носії інформації :
·       нервова система і мозок людини;
·       думка;
·       гіркий смак;
·       флешка;
·       енергія;
·       час;
·       мова.


Відповідь:   нервова система і мозок людини, і флешка.

10.Задача про  зміст  інформації

Чи існує інформація без змісту(змістовного компоненту)?
Виберіть  із запропонованих  позначень ті, що вказують на  змістовний компонент інформації :
·       адрес;
·       реакція;
·        колекція;
·       проект;
·       гібрид;
·       міра;
·       право;
·       …;
·       ь.

Відповідь.  Усі ці позначення   мають зміст(іноді кажуть: конотацію), окрім  символу « …». 

11.Задача про  властивості  інформації

Для чого потрібна людині інформація?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  потребу людині в інформації для прийняття  правильного рішення:
·       повнота знань або даних;
·       цінність або корисність фактів(значима для розв’язання поставленого завдання);
·       вірогідність(реальність, достовірність, об’єктивність подій, незалежно від того, хто її сприймає);
·       доступність(зрозумілість, ясність процесів);
·       актуальність(правдивість факту  – це істина, що обмежена часом, тобто своєчасна істина, що відповідає потребам споживача);
·       міра(кількість знаків, що кодують зміст);
·       законність або відкритість або секретність.

Відповідь: одна і та ж інформація може бути шумом(некорисною дезінформацією)  для  користувача і корисною для  нього в інший момент часу.
1.   Повнота знань або даних;
2.   цінність або корисність фактів(значима для розв’язування поставленого завдання);
3.   вірогідність(реальність, достовірність, об’єктивність подій, незалежно від того, хто її сприймає);
4.   доступність(зрозумілість, ясність процесів);

5.   актуальність(правдивість факту  – це істина, що обмежена часом, тобто своєчасна істина, що відповідає потребам споживача). 

12.Задача про  види інформації

 Яким способом  людина отримує  інформацію?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  спосіб отримання та сприймання  людиною інформації для прийняття  правильного рішення:
·       візуально(зір);
·       аудіально(слух);
·        нюхова(ніс);
·        смакова(язик);
·       тактильна(дотик);
·       сигнально.
·       досвід.

Відповідь. Одна і та ж інформація може бути сприйнята    користувачем  одразу декількома органами:
·       візуально(зір);
·       аудіально(слух);
·       нюхова(ніс);
·       смакова(язик);
·       тактильна(дотик);
·       досвід.

13.Задача про  подання інформації

 Яким способом  людина подає інформацію?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  спосіб подання  людиною інформації для прийняття  правильного рішення:
·       числова;
·       текстова;
·       графічна;
·       музична;
·       комбінована;
·       сигнальна(жести).
·       розмовна.

Відповідь.
1.   Числова;
2.   текстова;
3.   графічна;
4.   музична;
5.   комбінована;
6.   сигнальна(жести).

14.Задача про   застосування інформації

 Яким способом  людина застосовує  інформацію?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  спосіб застосування людиною інформації:
·       навчальна;
·       науково-технічна;
·       суспільно-політична;
·       художньо-естетична;
·       повсякденна;
·       закрита;
·       виробнича.

Відповідь.
1.   Навчальна;
2.   науково-технічна;
3.   суспільно-політична;
4.   художньо-естетична;
5.   повсякденна;
6.    виробнича.


15.Задача про   власність на інформацію

 Які існують форми  власності  на інформацію?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  форми  власності  на інформацію:
·       особиста;
·       суспільна;
·       корпоративна;
·       загальнолюдська;
·       конфіденційна;
·       приватна;
·       акційна.

Відповідь.
1.   Особиста;
2.   суспільна;
3.   корпоративна;
4.   загальнолюдська.

16. Задача про    доступність   інформації

 Які існують  види доступності  до інформації?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на  види доступності  до інформації:
·       загальнодоступна;
·        масова;
·       конфіденційна;
·       таємна;
·       цілком таємна;
·       конфігураційна;
·       циклічна.

Відповідь.
1.   Загальнодоступна;
2.    масова;
3.   конфіденційна;
4.   таємна;
5.   цілком таємна.

17. Задача про  інформаційні процеси

 Які існують  інформаційні процеси?
Виберіть  із запропонованих  понять ті, що вказують на основні інформаційні  процеси:

·       сприйняття інформації;
·       пошук інформації;
·       збирання інформації;
·       опрацювання інформації;
·       перетворення інформації;
·       формалізація інформації;
·       фільтрація інформації;
·       сортування інформації;
·       архівація інформації;
·       передавання інформації;
·       зберігання інформації;
·       кодування інформації;
·       шифрування інформації;
·       використання інформації;
·       прогрес інформації;
·       запізнення інформації;
·       захист інформації.

Відповідь.

·       сприйняття інформації;
·       пошук інформації;
·       збирання інформації;
·       опрацювання інформації;
·       перетворення інформації;
·       формалізація інформації;
·       фільтрація інформації;
·       сортування інформації;
·       архівація інформації;
·       передавання інформації;
·       зберігання інформації;
·       кодування інформації;
·       шифрування інформації;
·       використання інформації;
·       захист інформації.


18. Задача про вплив інформації на суспільство

Чи можна за допомогою інформації звільнити людину від її: а)природних потреб; б)бажань; в)забобонів; г) пригнічення?

Відповідь. А) ні; б)так; в)так; д)так.


19.Задача про вплив інформації на людину

Чи можна за допомогою інформації вплинути на людину так, що вона втратить : а)моральність; б) задоволеність;  в) зір; г) нюх?

Відповідь. А) так; б)так; в)ні; г)ні.

20.Задача про надлишкову інформацію.

Які із лозунгів містять найменше надлишкової  інформації?
1.   Я - це життя!
2.   Живі!
3.   Практичне є все, що можливе, завдяки свободі!
4.   Будьте обережні!
5.   Стій!
6.   Безпечно бути вільним від свого оточення!
7.   Я і ти - вільний!

Відповідь. 2); 5).

21.Задача про особливу істотність інформації.


Які із понять містять найважливішу інформацію про особистість?
1.   Репутація.
2.   Темперамент.
3.    Освіта.
4.   Національність.
5.   Стать.
6.   Фобії.
7.    Ейфорія.


Відповідь. 1); 2); 3); 4); 5); 6).

22.Задача про рекламу

Знайдіть у рекомендаціях ті, що дозволяють змоделювати рекламу стисло і просто!
1.   Нагадати потреби користувачам реклами.
2.   Нагадати бажання користувачам реклами.
3.   Нагадати ціну життя користувачам реклами.
4.   Нагадати  про репутацію користувачам реклами.
5.   Нагадати про відносність  у цьому світі.
6.   Нагадати  образи речей користувачам реклами.


Відповідь. 1); 2); 6).

23.Задача про інтерпретацію інформації

Скількома способами можна інтерпретувати інформацію, що закодована в 1 байті ?


Відповідь: 28 = 256 способів, це кількість кодів  у одному байту.

Немає коментарів:

Дописати коментар