середа, 17 квітня 2019 р.

Персональний кіберпростір та активи




Роботи

Розважальна гра про різні види просторових об'єктів.




























50 СЕКРЕТІВ УСПІШНОГО INSTAGRAM-АККАУНТА

Пост-конспект. Читай, надихайся, тестуй і ніколи не зупиняйся на досягнутому.
 Адже у нас з тобою попереду грандіозні звершення!

Міфи про комерційні Instagram-акаунтах:

1. Постити треба частенько, щоб про вас ні в якому разі не забули.
2.В соціальній мережі Instagram головне активна картинка про важливе, проте підпис відіграє допоміжну роль, і довгий текст ніхто не читає.
3. Візуальний стиль  аккаунта - запорука  вашого успіху.
4. SFS і Giveaway чудово працюють для збільшення числа передплатників і продажів. (Так, так було 2 роки тому. Але зараз це вже виглядає так, ніби аккаунт намагається нав'язати аудиторії).
5. Найголовніше - кількість передплатників. (Знову-таки, раніше це було важливо, але сьогодні всі знають, що передплатників можна купити. Тому краще зверніть увагу на якість і рівень залученості).

Правила просунутого профілю в Instagram-акаунтах.

1. Зрозумійте, хто і чого хоче ваша цільова аудиторія. Від цього залежить все: копірайтинг, стиль ведення профілю, частота публікацій, механіки просування. Якщо ви не знаєте свою ЦА, то зупиніться: на день, тиждень, місяць - поки не зможете точно відповісти на це питання.
2. Всі ваші дії в соціальних мережах повинні бути регулярними: постинг, аналітика, просування, інтерактиви та т.д. Не можна публікувати раз в тиждень і чекати результатів.
3. Слідкуйте за трендами! Як кажуть, «оновлюйтеся або помріть!» 3 роки тому, коли Instagram тільки знаходив популярність, в програмі можна було лише постити фото. А тепер в один клік можна замовити футболку з Америки, і вона прийде за 2 дні.
4. Для підтримки правильного іміджу модеруються коментарі і розділ Direct. Відповідайте на повідомлення протягом максимум 5 робочих годин. В останні півроку цей пункт став неймовірно важливим. В агентстві SETTERS цим займається окремий комунікаційний відділ.
5. Якщо ви отримали негативний коментар - не потрібно відразу видаляти повідомлення і блокувати людини. Бажано обробити відгук (відповісти на нього, перевести діалог в директ). Блокуйте тільки в тих випадках, якщо це об'єктивна цькування або брехня.
6. Також завжди обробляйте UGC, тобто user-generated content (публікації користувачів про ваш продукт або сервісі). Ставте лайки фотографій, дякуйте за відгук.
7. Працюйте з хештегом, геолокації і активними відмітками.
Хештеги ставте профільні і свої, унікальні. За кількістю - не більш як 5 штук на пост. Якщо вам потрібно додати 300 хештегів в стилі # ногтікі, # делаюногтівкіеве, # наращіваніеногтейкіев і так далі, то робіть це окремим коментарем. А краще - взагалі не ставте.
Обов'язково створіть геолокацію для своєї компанії (це можна зробити через Facebook).
8. Працюйте з контент-плану, інакше ніяк. Яким би навіженим і спонтанним не здавався SMM, вести свій комерційний Instagram за схемою, коли ви прокидаєтеся вранці і думаєте «Що б сьогодні опублікувати?» - це не варіант.
9. Не копіюйте нікого! Знайдіть свій унікальний формат. Тільки унікальність, щирість, любов! Так, моніторьте все, відстежуйте все - але щоб робити краще, а не робити так само.
10. Робіть на 100% добре! А якщо у вас немає можливості багато часу приділяти соціальним мережам, то віддайте їх на аутсорс.

Корисні поради користувачам Instagram-акаунтів.

1. Знімайте мінімум 5-7 stories в день. Залученість в Сторіс набагато вище, ніж в самому обліковому записі.
2. Прикріплюйте активні посилання в Сторіс, використовуйте недавно з'явилися опитування.
3. Instagram - це додаток для мобільної фотографії. Тому навіть якщо ваші знімки були зроблені на камеру, краще обробляйте їх на телефоні.
4. Експериментуйте з написами поверх фотографій і рамками.



Способи просування аккаунта Instagram.

1. Таргінг, цільова реклама в соціальних мережах. Уявіть, що ви запускаєте телевізійний ролик. Це дуже масовий спосіб трансляції інформації, який побачать всі: і ваша цільова аудиторія, і не цільова аудиторія. А таргетинг - це повна протилежність. Тут ви самі позначаєте, хто ті люди, які повинні побачити вашу рекламу. У SETTERS цим займається окремий відділ таргетологов.

2. Промо-пости. Найсвіжіший інструмент з просування і найефективніший (поряд з таргетированной рекламою). Відмінність полягає в тому, що при націленності  створюється окремий пост, який не з'являється в вашій стрічці. Тобто після закінчення рекламної кампанії все лайки і коментарі пропадуть. А в промо ви запускаєте вже опублікований вами пост. Таким чином ви можете підвищити залученість свого аккаунта.

3. Робота з лідерами думок. Формат «Пальтоза пост »повільно вмирає. Тому співпрацюйте з людьми на довгострокових умовах, придумуйте спецпроекти. Класно перетворювати блогерів в Амбассадор бренду. Це може бути дорожче і складніше, але і результат ви отримаєте набагато крутіше. Якщо ви сумніваєтеся з приводу того, чи варто працювати з конкретним блогером, попросіть у нього статистику за останній тиждень (скріншоти бізнес-аккаунта, де видно покази, охоплення, приріст і залученість). Якщо ви хочете вберегти себе від недобросовісних блогерів, підписуйте з ними договір (в ньому можна прописувати навіть такі деталі, як час публікації поста; хештеги, які потрібно використовувати; вимоги до фото).

4. Конкурси. Правило SETTERS: чим крутіший  приз, тим складніше повинна бути рух вгору по конкурсному сценарію. Якщо ви граєте на один манікюр, то не можна просити підписатися на ваш аккаунт, тегнуть в коментарях 5 друзів і написати великий мотиваційний лист про те, що людина хоче виграти.

Великі конкурси варто проводити раз на місяць. Маленькі можна і щотижня.

Пам'ятайте, що ви як організатор можете диктувати свої умови на вибір переможця, але під час конкурсу правили не змінюються. Можете це робити рандомно, можете залучати журі, можете за найбільшою кількістю лайків і коментарів.

5. Сірі і чорні методи просування. Це масслайкінг і массфолловінг. У SETTERS ми ними взагалі не користуємося, тому що великі ризики блокування облікового запису.



Топ SMM-сервісів на всі випадки життя.

1. Livedune.ru. Скористайтесь сервісом пошук, відстеження та аналітиці лідерів думок потрібні вам параметрам (скажімо, всього лише за 15 секунд можна знайти 50 блогерів-мам від 10 тисяч до 2 мільйонів передплатників, які проживають в Києві). https://livedune.ru/

2. Instado.ru. Дає вам можливість автоматично відправляти повідомлення кожній людині через кілька хвилин після того, як він на вас підписався. Відкритих  повідомлень близько 80%.  instado.ru

3. Targethunter.net. Програма для парсинга аудиторії (Парс - це пошук). https://targethunter.ru/

4. Smmplanner.com. Сервіс по відкладеному постінгу (до 20 постів вперед).
А що пропонується в сервісі відкладеного постінгу SMMplanner?
Вам доступно 50 постів з зображеннями.
✅ Також Вам доступно:
  1. ️ Постинг і видалення постів.
  2. ⏰ Необмежена кількість запланованих постів.
  3. ️ 1 слот для водяного знака (watermark).
  4. ️ Використання власних проксі для Instagram.
  5. ️ 3 види відображення стрічки контенту.
  6. 🎯 Автоматична розмітка посилань під UTM.
  7. 📅 Використання розкладу.
  8. 🏂 Публікація в Instagram Stories.
  9. 📍 Вибір геометки.
  10. 🎨 Фоторедактор.
❌ Недоступно:
  1. 🎥 Публікація відео і gif в соціальні мережі (купується окремо).


5. Publer.pro. Сервіс для аналітики рекламної діяльності конкурентів. Можна дізнатися, запускали вони рекламу, яку, коли, працювали вони з лідерами думок. https://publer.pro/

6. Popsters.ru. Сервіс для аналітики вашого контенту. Наприклад, можна дізнатися найактивніших передплатників профілю і подарувати їм подарунок. https://popsters.ru/
МОЖЛИВОСТІ СЕРВІСУ
·         Сортування і фільтрація записів спільнот
·         Одночасний аналіз різних спільнот з різних соціальних мереж
·         Вивантаження звітів в XLSX, PPTX, PDF
·         Аналіз ефективності постів різного формату
·         Аналіз постів по утриманню хештегів і тексту
·         Статистика активності, графіки та їх вивантаження


7. Найкорисніші додатки для обробки контенту: VSCO, FrameArtist, Snapseed, Touch Retouch, SKRWT, Facetune, Union, PicsArt, IngPlay, Typorama, Giant Squares, Chromic, Glitch Art, RAD VHS, iMovie Splice Cutecut.



Що читати, щоб бути в тренді:

1. Lifestyle- блоги : Simple Beyond.
2. Fashion- сайти : Vogue, Buro 24/7, Wonderzine, SNC, Т he BluePrint.
3. Глянцеві видання : Vogue, L'Officiel, Esquire, GQ, SNC.
4. Зарубіжні блогери і it-girl: @lenaperminova, @chiaraferragni, @negin_mirsalehi.
5. Pinterest.
6. Telegram-канали: SETTERS, FOLDER, Русский маркетинг, VC: стартапи та бізнес, Шедеври реклами, AdIndex, Meduza.
7. TED.com.
8. Mediametrics.
9. Twitter trends, Reddit.

Основні SMM-тренди 2019 року:

1. Простий, зручний, цікавий  і якісний контент.
2. Позитивні пости і  використання Stories.
3. Переважна більшість відео-контенту: відео, gif-анімація, stopmotion-video (люди хочуть динамічний контент).

4. Прямі та непрямі ефіри через ютуб-канал.
5. Наративна та контекстна реклама.
6. Ситуаційний маркетинг (вміння транслювати і адаптувати відбуваються в світі ситуації під свій бізнес, що може показати вас як дуже професійного фахівця).
7. Перехід від кількості публікацій до якості (раніше SETTERS могли публікувати по 60 постів на місяць для одного профілю, а зараз в більшості випадків перейшли на формат 15-20 публікацій в місяць).
8. Тепер про візуальних трендах. Раніше маятник дійшов до вишколених ідеальних фотографій, а тепер йде в бік максимально природних фотографій.
9. Використання нестандартних моделей.
10. Постмодернізм, що має перетин з сюрреалізмом.



Немає коментарів:

Дописати коментар