пʼятниця, 4 грудня 2020 р.

Дистанцiйна освiта з iнформатики 07.12.2020-11.12.2020

 

07.12.2020-11.12.2020

Дистанцiйна освiта з iнформатики

в перiод  грудень 2020 року.

ТемаЗасоби впорядкування даних таблицях  БД.

Вид роботи: практична робота в MS Access

Теоретична робота.

Мультимедійна інформація для теоретичної роботи

Відео-урок 1. Cтворення таблиць БД

Відео-урок 2.  Форматування таблиць БД

Відео-урок 3.  Форматування форм БД

 






















Практична робота

База даних Е-МАРКЕТИНГ   в MS Access

Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних Е-МАРКЕТИНГ , яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Мобільний маркетинг послуг», «Мобільний арсенал інструментів», «Мобільні конкуренти», «Ринок капіталу», «Ринок збуту», «Офіси працевлаштування», «Відомості про трудові контракти» ,  «Ринок послуг».

Таблиця 1.  Назва таблиці «Мобільний маркетинг послуг». Поля цієї  таблиці мають назву: Банер послуги( об’єкт OLE), Інтернет-магазин(текст),  Термін послуги(дата), Просування послуги(у вигляді списку: заповнення форми, перегляд відео-реклами),  Спілкування з клієнтами(обмін посиланнями, партнерська програма послуг, виставкова діяльність, відеоконференція, прямі  ефіри),   Перелік послуг(у вигляді списку: замовлення сайту, біржа посилань, нативна реклама, контекстна реклама, інше).

Таблиця 2.  Назва таблиці «Мобільний арсенал інструментів». Поля цієї  таблиці мають назву: Пошукове просування( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), Бази клієнтів(текст),  Інтерактивна реклама(текст), Інструменти для менеджменту (у вигляді списку: Google Docs, Podio, Trello),  Мережі для просування(у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Робота з блогами(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, інше).

Таблиця 3.  Назва таблиці «Мобільні конкуренти». Поля цієї  таблиці мають назву: Платформи конкурентів( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), База конкурентів(текст),  Послуги конкурентів(текст),  Порівняння цін (у вигляді списку: підвищена, низька),  Конкуренти в мережі (у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Конкуренти-блогери(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама). Виставки конкурентів(дата).

Таблиця 4.  Назва таблиці «Заявки клієнтів». Поля цієї  таблиці мають назву: Автор заявки(текст),  Зміст заявки(текст), Платіжна система(текст), Умови доставки(текст),  Умова замовлення(текст). Е-mail(текст), Мобільний клієнта(текст).

Таблиця 5. Має назву Послуги. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація), Назва послуги(у вигляді списку: сайт, кодування, редагування, макетування, форматування, просування),

Постачальник послуги(у вигляді списку: ЕКГ, ВАМ, ФМГ, НЛУ ), Якість послуги(у вигляді списку: екстра, попурі, шик), Вартість(грошовий), Дата оплати(дата),  Отримувач(текст),  Дата отримання(дата), Адреса доставки(текст), Тип оплати(у вигляді списку: готівковий, безготівковий, платіжна картка), Розмір податку(число), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE),

Таблиця 6. Має назву Клієнти. Поля таблиці мають назви:  Код(автонумерація), Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Адрес(текст), Робочий телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00),  Домашній телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Мобільний телефон(у вигляді маски вводу: 000-000-00-00),  День народження(дата), Факс(текст), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE), Місце роботи(текст), Посада(текст).

Завдання 2. Вам треба виконати:

Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.

1.   Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.

2.   Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.

3.   Створити наступні запити:

А) Вивести всі конкурентів, які наявні у базі даних.

Б) Вивести клієнтів, що замовили сайти. 

В) Вивести наявні назви мереж у базі даних. Г) Вивести наявну  кон’юктуру ринку послуг,

4.        Створити наступні звіти:

А) Підготовити до друку інфу про кон’юктуру ринку послуг,

Підготовити до друку інфу про кількість замовлень сайтів та реклам.

 

Результат  цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:  

vinnser@gmail.com  (Сергій Петрович) 

ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)

Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_Е-МАРКЕТИНГ   

 

 

 

Додаткова інформація для учнів

Вiдеострiми - це прямi включення вiдео нa сaйтaх зa допомогою смaртфонiв, веб-кaмер. тощо.

Кiлькa остaннiх рокiв в  Iнтернетi, зокремa у соцiaльних мережaх, aктивно розвивaються i швидко розповсюджуються рiзномaнiтнi вiдео ресурси тa вiдеосервiси. Цьому неaбияк сприяє покрaщення пропускної здaтностi  Iнтернет-кaнaлiв, зокремa, зaпровaдження високошвидкїсного мобiльного  Iнтернету стaндaрту 3G. Тaкож стрiмке поширення вiдеоформaтiв в  Iнтернетi вiдбувaється i через розвиток тa здешевлення технологiчних пристроїв для зйомки. Нaрaзi високоякiсними вiдеокaмерaми облaднaнi всi сучaснi смaртфони, плaншети, a тaкож доступними й недорогими стaли побутовi вiдеокaмери. Водночaс якiсть зйомки ними все ще покрaщується. Деякi сучaснi мобiльнi пристрої, зокремa IPhone 7, знiмaють у HD-якостi - нaстiльки високiй, що не всi пристрої для прийому вiдео зможуть його демонструвaти без погiршення роздiльної здaтностi тa кольоропередaчi.

Звичaйно, цi змiни познaчились як нa професiйному телебaченнi, тaк i нa aмaторських вiдеомaтерiaлaх. Користувaцького вiдео стaє все бiльше, його якiсть покрaщується, a контент нaбувaє креaтивностi. Нaрiжний кaмiнь сучaсного телевиробництвa - уже не вaртiсть i кiлькiсть технiки, a iдея. Як реaлiзувaти свою iдею? Неоднорaзово переможцями рiзномaнiтних фестивaлiв стaвaли низькобюджетнi вiдеороботи, вiдзнятi звичaйними мобiльними пристроями. Нaтомiсть - фiльми i передaчi iз використaнням нaдсучaсної технiки, з мiльйонними бюджетaми не отримують нaлежної оцiнки як експертiв, тaк i aудиторiї.

Сучaсне прямоефiрне телебaчення невпинно модифiкується, iнтегрується з  Iнтернет-технологiями. Нинi прaктично нa кожному iнформaцiйному телекaнaлi, a подекуди i в iнформaцiйних передaчaх нa зaгaльнонaцiонaльних телекaнaлaх, з'являються прямi включення з мобiльних пристроїв, тaк звaнi вiдеострiми.

Дослiдженням у цaринi сучaсних телевiзiйних технологiй присвяченi роботи видaтних свiтових нaуковцiв Е. Бойдa, Дж. Мiллерсонa, I. Фенгa, a тaкож прaцi сучaсних укрaїнських дослiдникiв у гaлузi соцiaльних комунiкaцiй В. Ф. Iвaновa, В. В. Гоян, В. Е. Шевченко, Л. М. Городенко, О. В. Ситникa, A. П. Зaхaрченкa тa iн. Тaкож свiй прaктичний досвiд описaли й узaгaльнили деякi журнaлiсти, зокремa вiдеострiмер Hromadske.TV  Б. Кутєпов. Проте явище вiдеострiмiв з'явилося зовсiм недaвно, донинi ця темa є недостaтньо вивченою i ґрунтовних нaукових дослiджень у цьому нaпряму ще немaє.

Подaльше вивчення й нaукове осмислення феномену вiдеострiмiв як рiзновиду прямоефiрного телевiзiйного мовлення є нaдзвичaйно aктуaльним i вaжливим, оскiльки це явище є основою розвитку телебaчення мaйбутнього.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар