Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
У наведеній нижче шкалі вказано критерії, за якими визначається
рівень навчальних досягнень учнів з предметного курсу «Інформатика». Кожному балу відповідає певний відсоток правильних відповідей учнів на контрольних роботах. Слід вважати, що знання, уміння та навички учня відповідають певному рівню навчальних досягнень, якщо вони відповідають критерію, вказаному для цього рівня, та критеріям для всіх попередніх рівнів.
Для отримання сертифікату по закінченні курсу учень має набрати під
час тестування не менше 75% правильних відповідей, що відповідає
достатньому рівню навчальних досягнень учнів.
Рівні навчальних досягнень вимірюється в балах від 1 до 12.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
І. Початковий рівень навчальних досягнень
1 бал
Учень (учениця):
• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
• знає і виконує правила безпеки життєдіяльності під час
роботи з комп’ютерною технікою
Оцінка відповідає 39,9% суми правильних відповідей
2 бали
Учень (учениця):
• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та
може фрагментарно відтворити знання про них
Оцінка відповідає 40-49,9% суми правильних відповідей
3 бали
Учень (учениця):
• має фрагментарні знання незначного загального обсягу за
відсутності сформованих умінь та навичок
Оцінка відповідає 50-59,9% суми правильних відповідей
ІІ. Середній рівень навчальних досягнень
4 бали
Учень (учениця):
• має початковий рівень знань, значну (більше половини)
частину навчального матеріалу може відтворити;
• виконує елементарне навчальне завдання із допомогою
вчителя;
• має елементарні навички роботи на комп'ютері
Оцінка відповідає 60-64,9% суми правильних відповідей
5 балів
Учень (учениця):
• має рівень знань вищий, ніж початковий;
• може з допомогою вчителя відтворити значну частину
навчального матеріалу;
• має стійкі навички виконання елементарних дій з
опрацювання даних на комп'ютері
Оцінка відповідає 65-69,9% суми правильних відповідей
6 балів
Учень (учениця):
• пояснює основні поняття навчального матеріалу;
• може самостійно відтворити значну частину навчального
матеріалу;
• вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
• має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання
даних на комп'ютері
Оцінка відповідає 70-74,9% суми правильних відповідей
ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень
7 балів
Учень (учениця):
• вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
• може пояснити основні процеси, що відбуваються під час
роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на
підтвердження деяких тверджень;
• вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою.
Оцінка відповідає 75-79,9% суми правильних відповідей.
8 балів
Учень (учениця) вміє:
• аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно
застосовувати його на практиці;
• контролювати власну діяльність;
• самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
• самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
• використовувати довідкові системи програмних засобів
Оцінка відповідає 80-84,9% суми правильних відповідей.
9 балів
Учень (учениця):
• вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на
практиці;
• вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
• самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
• може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання
навчального завдання;
• використовує електронні засоби для пошуку потрібної інформації.
Оцінка відповідає 85-89,9% суми правильних відповідей.
IV. Високий рівень навчальних досягнень
10 балів
Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам
програми у повному обсязі.
Учень (учениця):
• володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні
етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
• вміє самостійно знаходити додаткові відомості та
використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних
завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
• має сформовані навички керування інформаційними
системами.
Оцінка відповідає 90-92,9% суми правильних відповідей.
11 балів
Учень (учениця):
• володіє узагальненими знаннями з курсу;
• вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати
результати власної практичної роботи;
• вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей
і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної
пізнавальної діяльності;
• використовує набуті знання і вміння у нестандартних
ситуаціях;
• вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною
програмою;
• має стійкі навички керування інформаційними системами.
Оцінка відповідає 93-96,9% суми правильних відповідей.
12 балів
Учень (учениця):
• має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі
продуктивної діяльності;
• вільно опановує та використовує нові інформаційно-
комунікаційні технології для поповнення власних знань та
розв’язування задач;
• має стійкі навички керування інформаційними системами в
нестандартних ситуаціях.
Оцінка відповідає 97-100% суми правильних відповідей.
Немає коментарів:
Дописати коментар