Практична робота
СТВОРЕННЯ
УЧНІВСЬКОГО БУКЛЕТУ
Створення
учнівського буклету
‒ складний творчий процес, який охоплює
кілька етапів.
1
етап.
Визначення теми та мети. Будь-який хороший буклет несе в собі
приховане, законспіроване послання до користувача буклету .
Грамотний
дизайн буклету дає відповіді на основні питання, які можуть виникнути у вашого
потенційного клієнта, користувача вашої інформації. На етапі підготовчої роботи до створення буклету,
розробник визначає основні цілі буклету: призначення, мета стилістику, формат, логічну схему
зворотного зв’язку з користувачами.
2 етап. Збір та аналіз вихідних даних для проектування структури та композиції буклету. Більшість
буклетів містять в собі три складові: а) візуальний ряд (графічні матеріали логотипи,
емблеми, фірмові знаки, різні
фотоматеріалів, кліпарти, графіки
і діаграми, герби, кольорові підкладки, фони, тощо)
Б)
інформаційний блок, що описує заявлену тему,
продукцію, необхідну рекламну інформацію для повного уявленя про діяльність і
можливості об’єктів, які рекламуються. Дуже важливо
приділити увагу тексту буклетів. Адже текст буклету - основне джерело рекламної
інформації, представленої в буклеті. Обсяг
буклету повинен дати основну інформацію про Вашу тему, або досить повний огляд
заходу, акції, конкурсу.
В)
необхідну візитну та контактну інформацію авторів буклету.
3 етап. Розробка дизайну, конструкції буклету.
А)
дизайн титульної сторінка буклету в
найвигіднішому світлі представлять Вашу тему буклету;
Б)
колірна схема і стилістика заливок та фонів для кожної сторони буклету( від 4 до 8 сторін).
В)
подача інформації більш структурованою для
кожної сторони буклету згідно цілей
рекламної інформації; набір тексту та його властивостей.
Г)
візуальний
ряд та його якісна наочність,
сегментація ефектів цього ряду для
кожної сторони буклету;
4 етап. Верстка буклетів починається після
визначення оптимального співвідношення текстового і графічного наповнення на
кожній стороні буклету. Щоб виділити себе серед конкурентів, потрібні
нестандартні дизайнерські рішення. Вибір нестандартного шрифту для створення
буклету, спеціальних способів обробки ефектних фото: суцільне й вибіркове
лакування фонів, фактурних шрифтів на буклетах. Розробка буклету - потужний інструмент
маркетингу й реклами.
5 етап. Сигнальний
друк, тобто перший і другий друк. Буклет спочатку друкують для виправлення
помилок та корекції. Вичитають і виправлють усі недоліки. Після допрацювання і
правок буклет друкують удруге.
6 етап. Тиражування буклету. Після допрацювання
і правок буклет можна надрукувати на
фактурних, тонованих дизайнерських паперах форматом А4. Створення буклетів
здійснюється як малими, так і більшими тиражами, адже вони передбачають безліч
каналів поширення й велике охоплення вашої цільової аудиторії: на виставках,
ярмарках, презентаціях, через торговельні й сервісні підприємства й т.д.
ВИДИ БУКЛЕТІВ
Рекламний
буклет – інформаційне видання, віддруковане на одному листі, фальцованому
звичайно в декілька паралельних згинів, без шиття.
Існує
декілька методів фальцювання буклетів (див малюнок)
- гармошкою, коли кожний подальший згин направлений в бік, протилежний попередньому;
- серветкою, коли згини направлені в одну сторону (для рекламних листків, проспектів, путівників).
- гармошкою, коли кожний подальший згин направлений в бік, протилежний попередньому;
- серветкою, коли згини направлені в одну сторону (для рекламних листків, проспектів, путівників).
Види
буклетів:
- формат А4 (210 х 297 мм) з двома фальцами (лефлети);
- формат А3 (297 х 420 мм) з одним фальцем.
- формат А4 (210 х 297 мм) з двома фальцами (лефлети);
- формат А3 (297 х 420 мм) з одним фальцем.
Можливі
варіанти видів буклетів обмежуються тільки Вашою уявою і здоровим глуздом.
Можна виготовити буклети з вирубкою, ламінуванням, повним або вибірковим
УФ-лауванням, тисненням, покриттям офсетним лаком. Все визначається розміром
Вашого рекламного бюджету, особливостями рекламованого товару або послуги і
характеристиками цільової аудиторії.
Немає коментарів:
Дописати коментар