- Проектна робота з базами даних «Зоопарк»
- Практична робота. Бази даних «Інфраструктура_Украї...
- Практична робота. Бази даних «Річки_України»
- Практична робота. Бази даних «Бібліотека»
- Практична робота. Бази даних «Гори_України»
- Практична робота. Excel. Нотаріальна контора
Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт) для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД;
Ø Сегментація та
розподіл даних в БД;
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД.
Практична робота 9.
База даних ДОКУМЕНТООБІГ в MS Access
Завдання 1. Самостійно створіть базу даних ДОКУМЕНТООБІГ, яка повинна містити такі таблиці і форми: «Відділи установи», «Вхідні документи», «Цикли документообігу», «Обсяг документообігу», «Контроль документів», «Адміністративні послуги», «Відомості про офіси» , «Відомості про угоди», «Матеріальна база», «Архівна справа».
Таблиця 1 має назву: «Відділи установи» вона складається з 12 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва відділу(текст), Керівник відділу (текст), Перший заступник (текст), Другий заступник (текст), Діловоди відділу(текст), Виконавці відділу(текст), Місце розташування(текст), Телефони відділу(число), Е-mail відділу(текст); Номер рахунку в банку(число). Код відділу(число). Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 2 має назву: «Вхідні документи» вона складається з 16 полів(формат):
Код(авторнумерація); Реєстр. номер(число); Дата реєстрації(дата); Автор документа(текст); Адресат(текст); Гриф доступу(у вигляді списку: загальний; для спільного використання; таємний); Код установи(число); Код форми (число); Заголовок документа(текст); Резолюція(текст); Носій документа(у вигляді списку: електронний, паперовий); Короткий опис(текст); Електронна пошта(текст); Кількість копій(число); Архівація(так-ні); Термін виконання(дата).
Таблиця 3 має назву: «Цикли документообігу» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Дата циклу(дата); Назва електр. кабінету(у вигляді списку: термінові завдання, просрочені завдання, делеговані завдання, завершені завдання, відправлені завдання), Кількість документів(число), Кількість коректур(число), Кількість делегувань(число), Кількість погоджень(число), Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 4 має назву: «Обсяг документообігу» вона складається з 7 полів(формат):
Код(авторнумерація), Дата опрацювання(дата); Вид документообігу(у вигляді списку: адміністративний, офісний; спільний) Кількість вхідних(число), Кількість вихідних(число), Кількість у роботі(число), Кількість архівованих(число).Листи(грошовий), Дата оплати податків(дата). Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 5 має назву: «Контроль документів» вона складається з 10 полів(формат):
Код(авторнумерація), Дата контролю(текст); Кількість наказів(число); Кількість рішень(число); Кількість доручень(грошовий); Кількість розписок(число); Кількість довідок(число); Кількість накладних(число); Кількість нарядів(число); Кількість відомостей(число).
Таблиця 6 має назву: «Адміністративні послуги» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Дата послуги(дата), Назва послуги(текст); Виконавець послуги(текст); Адресат послуги(текст). Результативність послуги(так-ні).
Таблиця 7 має назву: «Відомості про офіси» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Номер офісів(текст); Телефони офісів(число); Адреси офісів(текст); Терміни роботи(дати). Спосіб співпраці(у вигляді списку: юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний). Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 8 має назву: «Відомості про угоди» вона складається з 5 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назви угоди(текст); Телефони агентів угоди(число); Адреси агентів угоди(текст); Спосіб співпраці(у вигляді списку: юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний). Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 9 має назву: «Матеріальна база» вона складається з 9 полів(формат):
Код(авторнумерація), Інвентаризаційний номер(число); Назва обладнання(текст); Початок експлуатації(дата) Гарантійний срок(текст); Коефіцієнт зношеності(число); Оптова вартість (грошовий); Роздрібна вартість (грошовий). Робочий стан(так-ні). Застосуйте вирівнювання «по центру».
Таблиця 10 має назву: «Архівна справа» вона складається з 5 полів(формат):
Код(авторнумерація), Дата звіту(текст); Кількість архівованих(дата); Кількість знищених (текст); Відповідальний (текстовий); Застосуйте вирівнювання «по центру».
- Проектна робота з базами даних «Зоопарк»
- Практична робота. Бази даних «Інфраструктура_України
- Практична робота. Бази даних «Річки_України»
- Практична робота. Бази даних «Бібліотека»
- Практична робота. Бази даних «Гори_України»
- Практична робота. Excel. Нотаріальна контора
- База даних ІСТОТА в MS Access
- База даних ДОКУМЕНТООБІГ
https://ru.calameo.com/read/005031991a5d4283ff338 - збірник практичних робіт з баз даних
https://ru.calameo.com/read/005031991f0fb6d3c1a30 - збірник практичних робіт з табл. процесора
https://ru.calameo.com/read/00503199120528a7680cd - збірник практичних робіт з текстового процесора
Немає коментарів:
Дописати коментар