Практична
робота
Математичні,
текстові та логічні функції табличного процесора
Завдання 1. Засобами MS Excel створити алгоритм для знаходження відповідей на запитання: «Скільки різних слів можна
отримати, переставляючи літери слів: "ВЕКТОР",
"ЛІНІЯ", "ПАРАБОЛА",
"ОРТОГОНАЛЬНИЙ"? ( для слова "МАТЕМАТИКА".
Відповідь. 10!/(3!∙2!∙2!).
ЗАВДАННЯ 2. Засобами MS Excel самостійно створити алгоритм для знаходження
відповідей на запитання: Скількома способами можна,
вибрати голосну та приголосну літери зі слів: "КРУЖОК","ВЕКТОР",
"ЛІНІЯ", "ПАРАБОЛА",
"ОРТОГОНАЛЬНИЙ" ?
ЗАВДАННЯ 3. Засобами MS Excel самостійно створити алгоритм для знаходження
відповідей на запитання: Скількома способами можна,
вибрати одно-двоскладові рими до слів: "КРУЖОК","ВЕКТОР",
"ЛІНІЯ", "ПАРАБОЛА",
"ОРТОГОНАЛЬНИЙ" ?
ЗАВДАННЯ 4. Засобами MS Excel самостійно створити алгоритм для знаходження
відповідей на запитання: В прямокутній таблиці з m рядків і n стовпців записані числа +1 і -1 так, що добуток чисел в кожному рядку і кожному
стовпці дорівнює 1. Скількома способами це можна зробити? Відповідь: Число
всіх таких таблиць
дорівнює 2(n-1)(m-1).
ЗАВДАННЯ
5. Засобами MS Excel самостійно створити алгоритм для
знаходження відповідей на запитання: Проста шашка знаходиться в
крайньому нижньому лівому полі шахової дошки nxn. Скількома різними способами
вона може пройти в дамки? Способи
вважаються різними, якщо вони відміняються один від одного хоча б одним ходом.
Відповідь:
На другу горизонталь шашка може перейти
одним способом, на третю – двома, на четверту – трьома, на п’яту – шістьма, на
шосту – дев’ятьма, на сьому горизонталь – двадцятьма способами, а пройти в
дамки шашка може 35 способами.
Немає коментарів:
Дописати коментар